Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Maak kennis met de nieuwe PvKO bestuursleden

bestuur nieuw om 11.04.05.pngdonderdag 30 juni 2022 16:00

Foto Thirza zomer 2020Thirza Schaap
Thirza is oprichtster van CX Unraveled, een customer experience agency gericht op het creeren van blijvende verbeteringen in klant- en medewerkersbeleving. Dat doet ze door masterclasses te geven en bedrijven & organisaties te adviseren en te helpen implementeren. Ze noemt zichzelf weleens gekscherend een fanatiekeling van CX en Human Centered Design en daar zit zeker waarheid in. Ze heeft meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van Customer Experience en heeft bijgedragen aan het creëren van betere klant- en medewerkersbelevingen bij o.a. KLM, NS, het Ministerie van Buitenlandse Zaken, Guidion en Eneco eMobility.  Thirza’s mantra is ‘vertrouw nooit op je aannames’ en ze vindt het geweldig als ze mensen in staat heeft gesteld in te zien hoe ze echt betere ervaringen kunnen creëren. Thirza is 41 jaar en woont in Amsterdam met haar man en 3 kinderen. 

FabianFabian Kortekaas
Fabian is Directeur Customer Experience binnen TUI Group. Na 10 jaar telecom ervaring, volgde 10 jaar ervaring in de reisbranche en is hij sinds 2020, verantwoordelijk voor de end-to-end klantbeleving voor meer dan 180 bestemmingen wereldwijd. Met zijn teams in Nederland en Belgium won hij eerder een internationale iCX awards, voor een data-gedreven klantstrategie. Nu is hij met zijn team bezig met de internationale uitrol van een waarde-gedreven cultuurprogramma, waarbij data nog altijd een belangrijke basis vormt. Fabian is 44 jaar en woont in Scheveningen met zijn vrouw en 2 kinderen.

eric (1)Eric Hartmans
Eric is ruim 25 jaar actief in Klantcontact in diverse rollen en bij verschillende organisaties. Sinds 4 jaar is Eric werkzaam bij VodafoneZiggo als Customer Engagement Specialist. Voor elk organisatie is het belang om klantgericht te zijn, de klant te begrijpen en een bijzondere klantbeleving te realiseren. Door te blijven verbeteren- en innoveren op klantcontact gebied, blijven organisaties streven naar die 9+ ervaring waar klanten naar op zoek zijn. En dat is precies wat Eric zo aanspreekt. ‘Ik vind het boeiend om samen met onze klanten te kijken naar een optimale invulling van het klantcontact, wat hun klanten verwachten en hoe deze waargemaakt zouden kunnen worden.’ Eric is 54 jaar, getrouwd met Marjan en is woonachtig in Roosendaal.

« Terug