Logo

Terugblik PvKO Inspiratiesessie: Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact

Feijenoord.jpgmaandag 04 oktober 2021 17:00

Op dinsdag 28 september vormde Stadion de Kuip de prettige entourage voor een Inspiratiesessie met als thema Customer Journey Management, Van Inzicht naar Impact. De deelnemers luisterden naar en discussieerden over de verhalen van Marco Budding van EuroParcs, Bastiaan Hilferink van Aegon Nederland en dagvoorzitter Arjen van Hijum van excap.

  • Welke metrics doen ertoe? CES, NPS of CSAT, afhankelijk waar je als organisatie je focus op wil richten: Inhoud, klantloyaliteit, touchpoint-beleving …
  • Hoe kom je van een driver analyse naar doorlopende verbeteracties?
  • Hoe mystery guest onderzoek het perspectief op prioriteitenstelling verbetert?
  • Hoe een project canvas de impact zichtbaar maakt?
  • Hoe je van ‘friction hunting’ naar waardecreatie en groei kan bewegen?
  • Hoe maak je verbinding tussen de ‘aanbieders-journey’ en de ‘job to be done’ van de klant.
  • Hoe haak je alle collega’s aan bij het creëren en waarmaken van de klantervaring en beleving?
  • Hoe je onderzoek je helpt om een ander perspectief te kiezen voor meer impact (en groei)?

Presentaties

Voor PvKO leden zijn de presentaties beschikbaar op de PvKO Community Site

  • Ben je al lid van onze Community Site? Klik op deze link
  • Ben je PvKO lid en geen lid van de community site. Meld je hier aan .. en kun je DAARNA naar de Data Driven CX groep gaan
  • Geen lid en geinteresseerd in de slides? Stuur dan een mail naar communicatie@pvko.nl

« Terug