Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

380.jpgdinsdag 15 september 2020 12:43

Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’. 

Kijk hier de presentaties en kennisclips van de sprekers nog eens terug.

Marieke Koningen van CQM: hoe door topic detection en sentiment analyse van klantfeedback producten en diensten te verbeteren met een concreet voorbeeld uit de luchtvaartwereld? ‘Alles draait om de juiste verhalen’.

Frans Bernard van Riel van Muziekgebouw aan ’t IJ en Pim Halkes van Smart Connections: Hoe Muziekgebouw aan ‘t IJ kwalitatief inzicht vertaalt naar een datagedreven 1 op 1 communicatie voor bestaande klanten en nieuwe proposities voor potentiële klanten. ‘Voor de cultuursector is Muziekgebouw aan ’t IJ uniek bezig met hun gepersonaliseerde benadering, en ook hier spelen verhalen rond muziek en muzikanten een belangrijke rol’.

Ruud van der Kallen en Nienke van der Sangen van Signify in een mooie B2B case: hoe zij door een closed feedback loop significante verbetering in de klantbeleving realiseren. ‘We kunnen al onze klanten gewoon bellen! En niet alleen als iets niet goed is gegaan, maar juist ook om te bedanken voor complimenten en positieve verhalen’.

« Terug