Logo

Nieuw lid Customer Interaction Group stelt zich voor

Logo Customer Interaction Group 380 x 270.jpgvrijdag 08 januari 2016 09:02

Wat doet Customer Interaction Group? 

Customer Interaction Group ondersteunt middelgrote en grote organisaties in binnen- en buitenland bij het realiseren van de optimale klantbeleving.
Onze experts hebben de passie om bedrijven succesvol te maken met het werven en behouden van klanten. Organisaties kunnen zich daardoor succesvol onderscheiden, meer rendement halen uit klantinteractie en hun klanten een positieve ervaring geven. Met behulp van een Quick Scan kunnen bedrijven inzicht krijgen in hun customer service en hoe de systemen en processen verbeterd kunnen worden. Tijdens deze scan kijken onze specialisten mee op de werkvloer. Er wordt geïnventariseerd hoe de huidige processen lopen en hoe het huidige klantbeeld is. Na een inventarisatie levert Customer Interaction Group Customer service en selfservice CRM oplossingen waarmee wij de klantbelevenis kunnen optimaliseren en voor de organisatie een compleet klantbeeld geven.

In het kort samengevat: Wij helpen uw klant om op de meest eenvoudige manier een antwoord te krijgen op zijn/haar vraag. Dat kan zijn door middel van service en selfservice kanalen en het afhandelen van de vraag door een contactcenter agent. Customer Interaction Group levert de consultancy en de applicaties.

 

Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?

"Klantgericht ondernemen is belangrijk om klanten een positieve ervaring te geven wanneer ze met bedrijven zaken doen. Wij denken dat we door samen te werken met andere leden van PvKO en het delen van onze expertise met elkaar waarde kunnen toevoegen bij de realisatie van de optimale klantbeleving binnen organisaties."

« Terug

Reacties op 'Nieuw lid Customer Interaction Group stelt zich voor'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.