Inspiratiesessie Online: DIGITAL NATIVES & DE POST COVID CONTEXT
Over de sprekers
-
Ed Peelen
Bijzonder hoogleraar content marketing en o.a. verbonden aan de UvA. Voorzitter Raad van Advies PvKO en oud Bestuursvoorzitter PvKO. -
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega! -
Pernille Kok-Jensen
De Deense Pernille Kok-Jensen leidt de Cultural Insights unit bij creatief communicatiebureau Fitzroy in Amsterdam. Kok-Jensen heeft meer dan 15 jaar ervaring op de snijvlak van trends, onderzoek en strategie. Zij is afkomstig van onderzoeksbureau Mare, waar ze ruim elf jaar de trendafdeling ontwikkelde en leidde. Kok-Jensen beoefent 'the art of looking sideways' om zodoende culturele inzichten te ontdekken voordat ze mainstream worden. Zij signaleert vroege signalen van verandering in de maatschappij en onderzoekt wat de implicaties voor merken zijn, van verschillende mindsets. Noodzakelijk voor merken waar de verschuivingen snel gaan, zoals FMCG en jongerenmerken. Maar ook voor merken die kijken naar een lege innovatie-pijplijn.