Logo

Programma van Klantfeedback Management in de Customer Journey - Kennissessie 13 mei 2014

Klantfeedback Management in de Customer Journey - Kennissessie 13 mei 2014

Programma van Klantfeedback management met Terberg Leasing en Care Autoschade - Kennissessie 13 mei 2014

Op dinsdag 13 mei:
17:30 - 18:30 Ontvangst met koffie en broodjes
18:30 - 18:45 Opening door PvKO
18:45 - 19:15 Klantfeedback management anno 2014 Door Martijn Driessen
19:15 - 20:15 Klantfeedback management in een keten; Terberg leasing en Care Autoschade Door Rogier van Ewijk
20:15 - 20:40 Uitleg workshop en iedereen gaat uiteen in groepen Door Martijn Driessen
20:40 - 21:00 Plenaire feedback door elke groep aan Terberg Leasing en Care Autoschade Door Rogier van Ewijk
21:00 - 22:00 Borrel