Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Terugblik Ronde Tafel Online: Klantgericht Ondernemen en COVID-19

380 x 270 bovag.jpgvrijdag 24 april 2020 10:28

Door Merel de Koning

Woensdag 12 april organiseerde we de eerste PvKO Ronde Tafel Online. Deze Ronde Tafel stond in het teken van delen. Deelnemers luisterden naar elkaar en leerden van elkaar hoe zij de eerste weken van COVID-19 doorkwamen. Renate Weggemans, Manager Leden & Beleid BOVAG Autodealers, trapte af met haar verhaal hoe BOVAG boven zichzelf uitstak als ‘belangenbehartiger’, ‘ondersteuner’, ‘onderzoeker’ en ‘verbinder’ en hoe zij dit met teamwerk – ieder vanuit zijn eigen thuiswerkplek – voor elkaar krijgen. Een ding is zeker: een gepassioneerde leiding helpt!

Bekijk hier de presentatie van Renate Weggemans van BOVAG Autodealers. We hebben van het verhaal van Renate een video-clip gemaakt. Haal er wat ideeën en inspiratie uit. En… het is nog zoeken naar de juiste kwaliteit van dit soort vastleggingen, zie het als een prototype.

Labels
PvKO nieuws