Sitemap

Over Inspiratiesessie Samenwerken aan een betere wereld! Klantgericht circulair ondernemen

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mei
9
Inspiratiesessie De psychologie van klantgericht ondernemen
mei
23
Ronde Tafel: Een klantgerichte Digitale Identiteit?

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie Samenwerken aan een betere wereld! Klantgericht circulair ondernemen

Welkom in de wereld van Circulariteit. Welkom bij Circl, het paviljoen op de Amsterdamse Zuidas waar mensen in beweging komen voor een duurzame wereld. Een plek die ABN AMRO heeft gecreëerd om kennis over circulariteit te delen: met klanten, collega’s en alle andere belangstellenden. Circl is een bijzonder gebouw; zo ontworpen dat het zo min mogelijk impact op de planeet te heeft. Bovendien is het een living lab, waar iedereen met goede ideeën over duurzaamheid en circulariteit de ruimte kan krijgen. En daar is de PvKO-community op 13 december te gast!

Laat je onderdompelen in verhalen van dromen, ambities en de kracht van voortschrijdend inzicht door gepassioneerde professionals van ABN AMRO en Signify (v/h Philips Lighting).

Maak de verbinding met de uitdagingen van jouw klantgerichte organisatie aan de hand van avondvoorzitter Wil Wurtz.

Sprekers

Julia van Boven | Sustainable Finance Desk | ABN AMRO Bank
De kracht van circulariteit. ‘Waar we naartoe willen: spullen zó produceren dat je ze zo intact mogelijk kunt recyclen.’ Julia en Sander lichten dit tijdens hun duo presentatie verder toe. 

Sander van Wijk | Head Sector Advisory | ABN AMRO Bank
In de overgang van een lineaire naar een circulaire economie speelt geld een sleutelrol. Dat zie je dagelijks in iets kleins als statiegeld op flessen. Maar ook op grote schaal blijven producenten eigenaar over bouwgrondstoffen in hun producten. Voor financiers, bedrijven en de overheid een spannende ontwikkeling zonder duidelijke route.

Hans van Cleef | Senior Energie Econoom | ABN AMRO Bank 
De energietransitie: nationale ontwikkelingen in een internationaal speelveld. Wat zijn de uitdagingen? Wat is de stand van zaken? En wat betekent de energietransitie voor jou en je organisatie?


Wouter de Wolf | Senior Marketing Manager - B2B Benelux | Signify (v/h Philips Ligthing)
‘Koop licht, geen lampen’. Uiteindelijk is een business model van bezit naar gebruik een belangrijke enabler voor de circulaire economie. Maar toch is het soms moeilijk de voordelen op langere termijn over te brengen als klanten op korte termijn blijven denken. Wouter legt uit hoe hij klanten kan overtuigen van de waarde van een ander business model en wat daar nog meer voor nodig is.

Charissa Cardon | Product Owner Duurzaam Wonen | ABN AMRO
Veertig procent van de Nederlandse CO2-uitstoot is toe te schrijven aan de gebouwde omgeving in Nederland. Als experts van woningfinanciering kunnen wij hier als sector echt impact maken. Dit kunnen we niet alleen. We beklimmen met elkaar een berg en niemand weet de weg naar de top of hoe die top eruit ziet. Dat voelt wellicht oncomfortabel en brengt onzekerheden met zich mee. Maar de urgentie wordt gevoeld. Welke uitdagingen zien we hier voor huiseigenaren, voor financieel adviseurs en voor geldverstrekkers? Nog belangrijker: welke oplossingen zien we om met elkaar ‘een nieuw normaal’ te creëren? Want duurzaam wonen is slimmer wonen: goedkoper, comfortabeler en goed voor het milieu! 


Avondvoorzitter

Wil Wurtz | CRUX Digital
Wil stimuleert en begeleidt de discussie over de vraag hoe circulair ondernemen zich verhoudt tot klantgericht ondernemen. En wat de klantgerichtheidsprofessional kan leren van en bijdragen aan circulair ondernemen.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

t400 x 212 def.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen