Sitemap

Over PvKO Winterfestival 2023

brochure 

NB

dec
8
Ronde Tafel: Self Sovereign Identity - de meest klantgerichte vorm van identificatie - is jouw organisatie er klaar voor?
jan
26
SAVE THE DATE - PvKO Winterfestival 2023
mrt
14
Inspiratiesessie: Slimme coalities voor klantgerichte innovatie

Bekijk alle events

Hoe doe je dat ‘klantgericht ondernemen’ in een grote organisatie als Achmea? Het PvKO biedt ons inspiratie en een plek om te delen wat we bij Interpolis op het gebied van CX en EX doen. Leren van andere ‘corporates’ en juist ook vanuit MKB en hele andere branches hoe zij klant- en medewerkerbeleving verbeteren en vernieuwen. En niet te vergeten verbinding met vakgenoten op een ontspannen manier. Dat geeft ruimte om ook je persoonlijke worstelingen en successen te bespreken. Het PvKO is voor mij een bron van inspiratie en kennis in een open en warm netwerk.
- Judy Wisselaar, Customer Experience Manager, Interpolis
PVKO biedt mij een platform om te leren van andere bedrijven en te connecten met CX-genoten. Door deel te nemen aan de sessies maak ik bewust ‘ruimte’ om inspiratie op te doen en even los te komen van de gebaande CX-paden. De bijeenkomsten geven mij inspiratie en vaak een nieuwe/andere blik op CX uitdagingen. Daarnaast biedt dit platform voor mij een graadmeter waar andere bedrijven staan en leer ik van CX-collega’s bij andere grote organisaties. Naast het opdoen van kennis zijn de bijeenkomsten ook altijd gezellig en is het fijn om in contact te zijn met soortgenoten waarbij een ‘groot klanthart’ onze gemeenschappelijke deler is.
- Ilse de Groot, Customer Experience Manager, TUI Nederland
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

PvKO Winterfestival 2023

PvKO bestaat 20 jaar. Een mooi moment om de balans op te maken. Waar staan we op de weg naar top klantgericht Nederland? En … nog belangrijker … waar gaat het de volgende 20 jaar naartoe?

Een groot aantal kennispartners van PvKO werkt samen aan een aansprekend programma over de toekomst van ons vak. Verheug je op het Winterfestival waarin we je meenemen in een inspirerende reis naar de toekomst van klantgericht ondernemen. Welkom bij DUS de zakelijke speelplaats voor innovatieve ontmoetingen!

Blokkeer alvast je agenda en schrijf je in. 

Festival Thema's Uitgelicht

  1. Van organisatie naar ecosysteem niveau - van klantrelaties naar klant- en waardeketens
    Hoe brengen we de verschillende belangen bij elkaar binnen een klant gedreven ecosysteem.. om een onderscheidende klantbeleving te realiseren? Over Customer Journey Mapping waarbij de hele klantreis centraal staat, bekeken vanuit het klantperspectief en het interne perspectief.
  2. De klantgerichte organisatie van de toekomst
    Hoe veranderen we organisaties die niet ontworpen zijn om de klant centraal te zetten? Over toekomstbestendige organisatievormen waarbinnen CX integraal omarmd wordt, over disruptie en transformerend leiderschap.
  3. De datagedreven toekomst van klantgerichtheid
    Hoe gaan we op een verantwoorde (ethische) manier gebruik maken van klantdata? Van verklaren naar voorspellen en verrijken van het leven van mensen met data. Van big data naar big decisions. Van digitale transformatie naar digitale conversatie.
  4. High Tech / High Touch
    Hoe vinden we de balans tussen menselijke technologie én het ondersteunen van mensen met technologie? Over de veranderende verhouding tussen mens en machine en de afwegingen van klantgerichte organisaties hierin een positie in te nemen. En inkijk in de toekomstige tech-touch balans in verschillende sektoren.
  5. Toekomst van klant en maatschappij
    Hoe organisaties helpen in de ontwikkeling van het creëren van beleving naar betekenis? Van Maatschappelijk Ondernemen als los prestatiegebied naar verbondenheid aan merk- en klantbeleving. Hoe betrek je klanten actief, creëer je diepere binding en kun je ze zelfs activeren of mobiliseren rond gemeenschappelijke impactdoelen?
  6. Hoe ziet de toekomst van de klantgerichtheids- professional eruit?
    Wat betekenen al deze toekomstbeelden voor jou als klantgerichtheidsprofessional? Welke kansen komen op je af? Welke positie neem je in in het veld van data gedreven analyses naar emotiegedreven creatieve connecties?

We organiseren het Festival vanuit de passie voor het vak, zonder winstoogmerk. Wil je je naam aan het PvKO festival verbinden en de organisatie financieel supporten? Kijk hier naar de sponsormogelijkheden of neem contact op via communicatie@pvko.nl.

Aanmelden

Je kan je nog aanmelden. Kom je ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

Header 400 x 212px-Diap.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 195,00

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 7 dagen voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 7 dagen voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Deel met anderen