Sitemap

Over Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?

mrt
4
Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
mrt
18
Inspiratiesessie Online: Return on my data | Hoe door data waarde creëren VOOR de klant
apr
13
Inspiratiesessie Online: CX Transformatie en Leiderschap

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?

Selfservice in klantcontact wordt meer en meer de norm. En de consument vindt het prima, zolang het duidelijk is, makkelijk en snel gaat. Nadeel is wel dat direct persoonlijk contact met de klant verloren gaat en je als organisatie minder het gevoel hebt wat er speelt.

Hoe houd je bij selfservice grip op je klanten? Zijn ze tevreden, betrokken en blij? Hoe kan je digitaliseren en het contact persoonlijk en menselijk houden?

ERIC.jpegEric Hartmans, Customer Engagement specialist bij VodafoneZiggo vertelt hoe zij dat doen. Hoe zij oprecht verbinding maken met hun klanten via hun digitale kanalen. En hoe onder andere de chatbot bijdraagt aan selfservice met een menselijke maat.

PJO pic.JPGPeter Jongeneel, Business Development Manager en klantcontact specialist van Content Guru, vult hem aan met oplossingen hoe de customer engagement te verhogen door digitale kanalen in te zetten.


Luister naar het verhaal en discussieer in deze Ronde Tafel mee over topics rond selfservice en digitalisering.

  • Hoe verlies je het contact met de klant niet als je gaat digitaliseren?
  • Wat zijn de digitale kanalen met een menselijke maat van de toekomst?
  • Wat zijn de uitdagingen van selfservice?
  • Hoe meet je klantbetrokkenheid? Wat zijn de KPI’s?

Leer van anderen en breng jouw vraagstuk mee!

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 4 maart.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen