Sitemap

Over Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

apr
13
Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?
apr
22
Workshop Online: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX ActionBoard
mei
19
Inspiratiesessie Online: Klantgericht ondernemen tot in de haarvaten van de organisatie

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

Op 14 september (voor zover het tegen die tijd mogelijk is) ontmoeten we elkaar voor een live bijeenkomst. We storten ons op de klantgerichte b-to-b voedingsketen. Wat kunnen we van deze sector leren? Een sector waar de samenwerking in de keten gaat om waardecreatie en duurzame voedsel economie en die enorm onderhevig is aan macro-economische ontwikkelingen, zo ook de gevolgen van de huidige (economische) crisis. Hoe zorgen alle ketenbedrijven dat het klantbelang door de hele organisatie verweven is en hoe maken ze samen met hun partners het verschil?

We starten met het verhaal van een van de grootste Nederlandse Cateraars, de VERMAAT Groep. Hoe spelen zij in op snel veranderende eisen van hun corporate klanten, die hun werknemers willen faciliteren in gezonde keuzes, vega-diëten, duurzame producten met steeds variërende assortimenten?

Hoe ziet dan de ketensamenwerking van toeleveranciers eruit? Sligro Foodservice bedient naast bedrijfscatering een breed pallet aan klanten: van institutionele klanten, horeca, tankstations tot mkb’ers. Zij investeren actief in de verbinding met de klant. Met hun Inspiratiecentrum ZIN helpen ze hun klanten voor ‘the next level’ in voeding te gaan. Welke insights helpen om hun professionele klanten elke keer een stapje voor te zijn? Naast productinnovatie speelt hier de menselijke factor, in deze b-to-b wereld, een belangrijke rol.

En als duurzaamheid en circulariteit de norm wordt geeft dit kansen voor een nieuwe sector: die van het voedselhergebruik. We nemen een kijkje in de keuken van de Verspillingsfabriek die ‘afgekeurde’ groenten tot smaakvolle soepen, sauzen en stoofpotten verwerkt. Hoe sluiten ze dit zo veel mogelijk aan bij de klantbehoefte? Het hebben van een ‘duurzame’ relatie met klanten is hierbij van groot belang!

We streven naar een live sessie, die aan de – dan geldende  voorschriften over social distancing voldoet. Schrijf je snel in.

SPREKERS

christiaan.jpegChristian Oudijk | CCO | VERMAAT
Welke elementen zet VERMAAT in om het verschil te blijven maken bij haar klanten en prospects? Hoe zorgt VERMAAT ervoor dat het klantbelang door de hele organisatie heen optimaal gediend wordt en onderdeel blijft van de cultuur? Welke samenwerkingsvormen onderhoudt VERMAAT in de keten om het verschil bij haar klanten te kunnen blijven maken. Hoe blijf ik relevante waarde creëren in de keten en welke ervaringen in de keten vallen hierbij op?

Hanna.jpeg

Hanna Polman | Manager Customer Solutions | Sligro Food Group
Hoe zorgt Sligro ervoor relevant te zijn en blijven voor haar klanten? Welke elementen doen ertoe in de nabije toekomst? Welke rol speelt de kwaliteit van de relatie hierbij en hoe zorgt Sligro ervoor dat de eigen mensen in staat blijven een optimale klantrelatie op te bouwen en te onderhouden? Welke keuzes horen hierbij ook in de relatie Sligro en VERMAAT? Hoe en wanneer zorgt Sligro voor het vinden van de juiste producten en diensten om meer dan relevant te blijven voor haar klanten? Welke ervaringen in de keten vallen de Sligro op?

ERIC.jpeg

Eric Habraken | Manager Foodservice & Foodretail | De Verspillingsfabriek
Hoe krijgt De Verspillingsfabriek haar duurzaamheidspropositie verkocht in de keten? Wanneer wordt het als toegevoegde waarde ervaren? Hoe belangrijk hierbij is het hebben van een “duurzame” relatie met je klanten en wat definieert een duurzame relatie, welke elementen zijn hier van belang?  Welke samenwerkingsverbanden moeten hiervoor opgetuigd?

DAGVOORZITTERS

marco en matty.jpgMatty & Marco Geertsen | Owners | Customore Consulting
Beide heren gaan het dagvoorzitterschaps larderen met een aantal insights uit de meer dan 3000 face-to-face interviews die ze in de voedingsmiddelen industrie hebben gehouden. Deze insights zullen ook een trigger zijn om alle deelnemers te laten reflecteren op de verhalen van de sprekers.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 juni.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen