Sitemap

Over Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …..

brochure 

NB

mei
19
Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …..
jun
3
Ronde Tafel Online: De CX Business Case van Kramp
jun
24
Inspiratiesessie LIVE: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Online: Als de beleving helemaal centraal staat …..

Als de beleving helemaal centraal staat … komen CX en klantgericht ondernemen samen … ervaart de klant, gast, bezoeker, passagier, .. op ieder moment verrassing en verwondering… voelen medewerkers zich verbonden, betrokken en verantwoordelijk en creëren zij een omgeving waarin klantbeleving werkt.

Als de beleving helemaal centraal staat … dan denk je aan de hotellerie waar dit per definitie zo is? Of toch niet helemaal? Op alle touchpoints de mens centraal, dat wel, maar hoe zit het met high tech en de gastvrijheids beleving in hotels? Wat kunnen klantgerichtheidsprofessionals / CX’ers leren van de hospitality industry en andersom? Sander Allegro, Chairman QL Hotels & Restaurants, en hospitality professional pur sang deelt zijn ideeën.

Als de beleving helemaal centraal staat … dan kun je ook aan sprookjes denken. Frans Goenee, Inspiratiemanager bij de Efteling neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de ontwerper van het Sprookjesbos en hoe zijn ‘kromme wegen filosofie’ leidt tot de verrassing en verwondering die dit pretpark zo bijzonder maakt. Verheug je op een gepassioneerd verhaal vol voorbeelden en lessen voor iedere klantgedreven organisatie.

Van harte welkom bij de unieke setting van een gezamenlijke Inspiratiesessie van CX Circle en Platform voor Klantgericht Ondernemen. Voor CX Circle het moment om hun achterban te bedanken en voor PvKO het moment voor een (hernieuwde) kennismaking met de community van klantgerichtheidsprofessionals.

SPREKERS

sander v Sander Allegro | Chairman QL Hotels & Restaurants | Owner Allegro INN ovations Hospitality Consultancy
Gastvrijheid, strategie en innovatie zijn dé kernbegrippen in de professionele activiteiten van Sander Allegro. Sander combineert zijn functie van chairman van QL Hotels & Restaurants – een collectie van 125 bijzonder, hand-picked boutique hotels in 10 Europese landen – met zijn adviespraktijk Allegro INN ovationS. Met creativiteit en visie zoekt hij hierbij altijd naar een goede balans tussen ‘high tech’ en ‘high touch’. Een balans waar vele CX’ers en klantgerichtheidsprofessionals mee worstelen. Leer van zijn praktisch toepasbare oplossingen.

frans defFrans Goenee | Inspiratie Manager Gastvrijheid | Efteling
‘Op de kromme wegen van Gastvrijheid’. Frans neemt je mee in het creatieve gedachtegoed van Anton Pieck, de eerste ontwerper van de Efteling die het Sprookjesbos zijn kenmerkende sfeer gaf. Anton Pieck had als filosofie dat er na elke kromme bocht weer een kans lag om verwondering te veroorzaken. Niet voor niks heeft het Sprookjesbos in de Efteling vele kromme wegen die steeds weer leiden tot een ander sprookje. Achter elke bocht wacht weer een verrassing. Door zijn 31 jaar ruime ervaring als Inspiratiemanager Gastvrijheid deelt hij op geheel eigen wijze en vol passie zijn lessen. Hij geeft voorbeelden hoe je de essentie van deze “kromme wegen theorie” in een klantgerichte organisatie kan toepassen.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 19 mei.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00
Welkom CX Circle leden Gratis

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen €95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen