Sitemap

Over Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?

apr
13
Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?
apr
22
Workshop Online: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX ActionBoard
mei
19
Inspiratiesessie Online: Klantgericht ondernemen tot in de haarvaten van de organisatie

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Online: CX–Transformatie? Hoe beklim jij de ladder?

Zijn jij en je organisatie onderweg naar een nieuw niveau op de CX ladder, dan is deze sessie iets voor jou! De klant centraal stellen is jouw opgave. Het houdt je bezig omdat jouw inspanningen niet altijd de gewenste effecten hebben op de hele organisatie. Niet altijd is makkelijk iedereen mee te krijgen en je verhaal overal kwijt te kunnen. 

Welke ontwikkelingen vinden in jouw organisatie plaats rondom CX transformatie? Waar sta jij? Hoe word jij als gedreven klantgerichtheidsprofessional in de organisatie gezien? Als klantwaarde regisseur, vaandeldrager of degene die nog overal de zaadjes moet planten? 

We duiken de diepte in aan de hand van het CX maturity model dat de stappen helder maakt rond het leveren van klantwaarde en organisatieverankering. Dit helpt te redeneren vanuit de realiteit. Wat zijn verschillende scenario’s om te transformeren? Hoe kies jij een passend pad en tempo? Wees ervan bewust wat je remt en bouw uit wat al heel goed gaat.

daan (4).jpgDaan Noordeloos schetst het kader aan de hand van dit Pine & Gilmore afgeleid CX-transformatie model. Waar hebben we het over als we over transformatie spreken? Een ambitieuze verandering? En we zoomen in op twee stappen in het model: van diensten naar beleving en van beleving naar betekenis.

Vervolgens geven twee CX-professionals een kijkje in de keuken over waar ze nu staan in het model en gaan het gesprek aan met Daan en de deelnemers.

Judy 2.jpgJudy Wisselaar, Customer Experience Manager bij Interpolis staat op het punt het CX gedachtegoed verder te brengen binnen de organisatie: teams uitbreiden met CX-ers en een trainingsprogramma voor collega’s uit andere disciplines. Hoe doet zij dat? Hoe brengt haar dit verder in de transformatie van diensten naar beleving.

Mijke.jpegMijke van Ballegooijen, COO bij Guidion, zit samen met de organisatie midden in de CX transformatie. Guidion is al jaren voorloper op het gebied van 'People management', waarbij de medewerker centraal staat en medewerker bevlogenheid het doel is. De ambitie is nu om de organisatie zo in te richten dat alle stakeholders een gedenkwaardige ervaring hebben als ze met Guidion in contact komen. Om deze ervaring te ontwerpen en vervolgens consistent te kunnen organiseren, is echter niet gemakkelijk. Waar begin je? Hoe neem je mensen mee? Welke elementen zijn belangrijk om in te richten? Dit zijn vraagstukken waar Mijke nu tegenaan loopt en waar zij ons graag in meeneemt. 

Herken je in de cases! Maak een brug naar je eigen organisatie. En doe er je doordeel mee .. hoe breng jij jezelf en je organisatie een stap verder. Zie het perspectief.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 april 2021.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen