Logo

Over Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns

Inspiratiesessie Online: Pivot or preserve? Klantgericht ondernemen na de lockdowns

Na de eerste lockdown werden alle organisaties in Nederland geconfronteerd met de vraag: ‘’hoe gaan we om met deze ongekende nieuwe situatie?’’. Antwoorden varieerden van inspelen op de verandering, omdat hun businessmodel bijvoorbeeld al volledig Corona-proof was, tot zo veel mogelijk aanpassen op de situatie en zelfs het afbouwen van bedrijfsactiviteiten om de storm uit te zitten. Met wisselend succes. 

Nu de tweede lockdown een feit is – en we er nog steeds midden in zitten - blijft de vraag bestaan: ‘’hoe gaan we om met deze situatie’’ maar kunnen we van een ‘’nieuwe’’ situatie niet meer spreken. 

Wat we WEL kunnen doen is alvast naar leermomenten kijken! Dit doen we samen met Marieke Heemskerk, Head Of Customer Experience bij The HEINEKEN Company, Hans Janssen, oprichter DenkProducties en Fabian Kortekaas, Director CX Strategy & Innovation bij TUI. Stuk voor stuk organisaties waar de lockdowns tot behoorlijk wat impact heeft geleid.

Kijk uit naar hun openhartige verhalen over hoe zij zijn geraakt, welke acties ze hebben ondernomen. Hoe passen zij hun klantgerichte organisatie aan? Hoe zijn zij klantgericht op de moeilijkste momenten? Wat zijn hun lessen en tips? 

Onder de noemer ‘’pivot or preserve’’ kijken we naar hoe organisaties de beslissing nemen om het roer om te gooien dan wel met kleine aanpassingen door te zetten.

We hebben een interactief programma voorbereid met een afwisseling van presentaties en discussies! Mis het niet en neem de learnings mee naar jouw klantgerichte organisatie! Op weg naar een succesvol post-COVID tijdperk….

SPREKERS

Marieke H.jpegDoor de crisis navigeren om er sterker uit te komen
Het zal je maar gebeuren. Op 15 maart 2020, tweeënhalve maand na je aantreden als Head of CX Horeca al je klanten op slot. Voor Marieke Heemskerk en haar team heeft het een dynamische tijd opgeleverd met ineens een totaal andere klantbehoefte maar ook veel energie gericht op de industrieactie ‘Help de Horeca’, die erg veel goodwill heeft gebracht en verbinding. De energie is er ook in de tweede lockdown, de financiële armslag minder. Maar schouder aan schouder, met veel empathie, eerlijkheid en lef kan zij toch impact blijven maken onder het motto: ‘Heineken voor jouw wereldzaak’. Bij de heropening van de horeca brengen zij uiteraard de kwaliteit die de klanten al kenden maar daarnaast ook veel gemak door digitale tools en persoonlijk contact slim te combineren. Ze kunnen bij HEINEKEN niet wachten…….

Fabian.jpegTUI Customer Experience tijdens en na de pandemie
Terwijl vakantielanden nog ‘op slot zitten’ neemt de behoefte aan ontspanning en ontsnapping aan het dagelijkse leven alleen maar toe! De consument kan niet wachten om weer op reis te gaan … maar wat zijn de eisen en verwachtingen van de post COVID vakantiereiziger? Hoe past TUI zich aan de nieuwe klantreis aan? Flexibiliteit en een focus op gezondheid en veiligheid zijn sleutelbegrippen in de nieuwe TUI vakantiebeleving. Leer van hoe Fabian Kortekaas, Director CX Strategy & Innovation bij TUI, en zijn team dit aanpakken!

Hans.jpegJe businessmodel omdenken (en snel een beetje)
Als eventorganisatie is DenkProducties tot in de kern van haar bestaan geraakt… en dan is het van levensbelang om creatief te kunnen zijn. ‘Denk Helder. Denk Om. Denk Samen.’ Dit zijn de belangrijkste tips die Hans Janssen, Oprichter DenkProducties. hebben geholpen in sneltreinvaart nieuwe ideeën te ontwikkelen in markten die door anderen als potdicht werden ervaren. Een verhaal over nieuwe succesvolle concepten in tijden van social distancing en over klantgericht zijn op de moeilijkste momenten.

DAGVOORZITTER

daan+(3).jpgDaan Noordeloos | CX transformer | Chief Customer Officer PEBex | Chief Growth Officer Due North Consultancy | Voorzitter PvKO
Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantgericht werken de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment ondersteunt Daan als ondernemer verschillende organisaties met het ontwikkelen van een evidence based mindset om complexe problemen op te lossen en hun klantdoelen te realiseren. Daan is sinds januari 2020 ook voorzitter van PvKO.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 - 28 jan.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren.

Kennismaken?
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.