Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
Over de sprekers
-
Karoline Wiegerink
Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega! -
Kees Kerkvliet
Kees is Managing Director van TOTE-M, als meer dan 27 jaar hét bureau op gebied van medewerkers- en klantbeleving! Daarnaast is Kees een veelgevraagd spreker en kerndocent van Business School Beeckestijn. Kees weet als geen ander zijn publiek te inspireren hoe je kan werken aan een memorabele medewerker- en klantbeleving. In zijn visie moet deze beleving wel aansluiten bij jouw merk. Want ook jouw organisatie is uniek: met een eigen DNA en persoonlijkheid. Vanuit deze filosofie geeft Kees met TOTE-M in co-creatie met klanten invulling aan de projecten. Op het winterfestival verzorgd Kees samen met zijn klant De Alliantie een inspiratiesessie over het optimaliseren van medewerkersbetrokkenheid met als doel een verbeterde klantbeleving. Deze sessie staat op het Winterfestival twee keer geprogrammeerd zodat je het niet hoeft te missen! -
Sarah Baart
Sarah is eindverantwoordelijk voor de Customer Experience bij hollandsnieuwe en als zodanig één van de drijvende krachten achter het Customer Journey programma. Door jarenlange ervaring als Service en Customer experience professional weet zij als geen ander welke rol klantbeleving speelt bij het boeken van duurzame resultaten.