Logo

Over Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

De zomermaanden brengen hopelijk enige rust en ontspanning voor je. Gun jezelf juist nu de ruimte jou en je organisatie voor te bereiden op succesvol klantgericht ondernemen in het nieuwste normaal dat ons in het najaar staat te wachten.

Een ideaal moment om de balans te (her-)vinden

  • tussen de aandacht voor klantbeleving en medewerkersbeleving (of een combinatie van beiden!)
  • tussen het uitvoeren van je bestaande business en het ontdekken van de kansen voor nieuwe businessmodellen

Ga het gesprek hierover aan met collega klantgerichtheidsprofessionals! Bediscussieer onder begeleiding van twee experts recente inzichten vanuit medewerkers-, managers- en klantbelevingsperspectief (je kunt hier desgewenst alvast inspirerende rapportages downloaden) en bereid je voor op het najaar.

Het dakterras van B. Amsterdam zorgt voor een zomerse sfeer en informele setting. Zo maken we van deze avond een mooie beleving.

Schrijf je snel in voor deze unieke Zomerse Rooftop Ontmoeting; de eerste PvKO live bijeenkomst sinds maanden. Er is nog plek voor 3 deelnemers!! Doordat het een exclusieve bijeenkomst is houd svp rekening met een geringe bijdrage in de kosten.

We hopen je te zien op donderdag 13 augustus. En.... vraag een collega of een zakenrelatie mee voor een mooie gedeelde ervaring.

Experts

stephan.jpegStephan van Slooten | CX & Business Innovator | Partner Altuïtion en Co-Auteur diverse CX bestsellers
Stephan is partner bij Altuïtion, in Nederland het​ leidende consultancybureau op het gebied van klant- en medewerkersbeleving. Altuïtion helpt organisaties uit de groeien tot 9+ organisaties. Vanuit zijn werkzaamheden bij Altuïtion treedt Stephan met grote regelmaat op als spreker of dagvoorzitter en geeft hij les aan diverse opleidingsinstituten. Stephan is eveneens co-auteur van de managementboekbestsellers 'De 9+ organisatie; van marketshare naar mindshare'​ en 'Klanthelden® in de 9+ organisatie; excelleren in emotionele klantbeleving' en recent van ‘Basisboek Customer Journey; een inleiding in het vakgebied’.

daan.jpgDaan Noordeloos | CX transformer | Chief Customer Officer PEBex | Chief Growth Officer Due North Consultancy | Voorzitter PvKO
Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantgericht werken de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment ondersteunt Daan als ondernemer verschillende organisaties met het ontwikkelen van een evidence based mindset om complexe problemen op te lossen en hun klantdoelen te realiseren. Daan is sinds januari 2020 ook voorzitter van PvKO.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 13 aug.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De toegang voor PvKO Leden is €65,- (excl. BTW) en Niet-Leden betalen €95,- (excl. BTW). Omdat het een exclusieve bijeenkomst is verzoeken we je rekening te houden met deze bijdrage in de kosten.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Neem een relatie mee 
Tip, vraag een collega of een zakenrelatie mee voor een mooie gedeelde ervaring.