Sitemap

Over Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

jul
16
Ronde Tafel Online: Waar sta jij op de klantgedrevenheidsladder?
sep
8
Inspiratiesessie Customer Insights en Metrics
okt
7
Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

Bekijk alle events

Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

De weg naar een organisatie die tot in de haarvaten klantgedreven en customer centric is, is niet voor elke organisatie vanzelfsprekend. Silo’s en oude mechanismen doorbreken en beslechten, in alles wat je doet de klant centraal stellen. Hoe elimineer ik zaken die klantgerichtheid belemmeren? Samenwerken is een organisatiecapaciteit die ontwikkeld en onderhouden dient te worden… In het nastreven van een continu positieve klantervaring die een winstgevende, goed draaiende organisatie levert. Hoe krijg ik ‘iedereen’ mee in de organisatie?

Deze thema’s staan centraal in de Inspiratiesessie van 12 maart. We krijgen een kijkje in de keuken van het (lopende) transformatieproject van ABN AMRO Verzekeringen. Hoe kantelen zij hun organisatie? Wat komt men in dit traject tegen? Maud Martens, Chief Operations Officer, deelt het eerlijke verhaal van dit project: Hoe verandert de rol van leiderschap? Hoe betrekken zij medewerkers en: heb je na de transformatie al je managers nog wel nodig? En hoe pakt Schiphol de uitdaging aan de passagier op elk moment in de journey centraal te stellen, niet alleen door toedoen van eigen mensen maar ook die van ketenpartners op de luchthaven. Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience, vertelt over het pilotproject ‘Value Stream voor Passenger Experience’. Ook de Consumentenbond is sinds 1,5 jaar aan het veranderen. Niels Kamper en Henk de Torbal vertellen openhartig over de successen en uitdagingen bij het transformeren van een traditionele lijnorganisatie naar een operationeel model dat gebaseerd is op zelforganisatie. Tenslotte neemt Madurodam directeur Joris van Dijk ons mee in de alom gaande product-, organisatie- en merktransformatie van het ‘wereldberoemde’ themapark.

We hopen je te zien op 12 maart! En … nodig eens een collega of zakenrelatie uit voor deze sessie.

Sprekers

MAUD.jpgMaud Martens | Chief Operations Officer (COO) | ABN AMRO Verzekeringen
ABN AMRO Verzekeringen is ruim een jaar bezig met de culturele transformatie. Met zeshonderd medewerkers is dat niet iets dat je zomaar doet. Het gaat om een verandering van de mindset. "Om de cultuur te veranderen is het als bedrijf belangrijk te weten waar je nu staat: wat zijn nu de heersende opvattingen die ons gedrag bepalen? Vervolgens is het belangrijk net zo expliciet te formuleren welke cultuur je wilt neerzetten met elkaar. Daarbij hoort ook hoe jouw gedrag als leider daaraan kan bijdragen". In haar presentatie vertelt Maud Martens, COO van ABN AMRO Verzekeringen hoe zij dit organiseert en vormgeeft.

BJ.jpegBerend-Jan Rietveld | Head of Passenger Experience | Royal Schiphol Group
Zo’n 50.000 medewerkers op Schiphol Amsterdam Airport zorgen iedere dag voor een seamless journey van de passagier: snel, efficiënt en plezierig. Berend-Jan vertelt over hoe zij een Value Stream voor Passenger Experience opzetten als pilot voor horizontale samenwerking en het continu leveren van waarde aan de passagier als klantgerichte en wendbare organisatie. ‘Kern daarin is een horizontale samenwerking tussen de diverse afdelingen en business area’s in onze organisatie in 1e instantie, maar in 2e instantie ook met ketenpartners.’

henk def.jpegniels def.jpegHenk de Torbal & Niels Kamper | Consumentenbond
Rollen in plaats van functies. Doelen bepalen met OKR’s. Eigenaarschap en initiatief nemen als speerpunten. Dit zijn enkele voorbeelden van zaken die spelen na de grote veranderingen bij de Consumentenbond die 1,5 jaar geleden van start zijn gegaan. Tijdens de presentatie van de Consumentenbond zullen Niels Kamper en Henk de Torbal openhartig vertellen over de successen en uitdagingen bij het transformeren van een traditionele lijnorganisatie naar een operationeel model dat gebaseerd is op zelforganisatie.

Joris.jpegJoris van Dijk | Managing Director | Madurodam
De tijd dat iemand drie keer in zijn leven Madurodam bezoekt - als kind, als ouder en als grootouder – was, toen Joris directeur werd, aan het afbrokkelen. Het roer moest om: Het product, de mensen en uiteindelijk ook het merk. Joris deelt met ons de transformatie-weg die hij in de afgelopen 10 jaar heeft gevolgd en hoe hij hier leiding aan heeft gegeven en nog steeds geeft.

Avondvoorzitter

daan.jpgDaan Noordeloos | Voorzitter PvKO
Daan is onze avondvoorzitter en discussieleider. Zijn doel is de inzichten van deze avond zo concreet mogelijk voor jou te maken door met de sprekers in gesprek te gaan en de brug te slaan naar jouw klantgerichte organisatie!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 def def maart.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen