Sitemap

Over Inspiratiesessie VOICE bots……. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
jun
25
Inspiratiesessie Marketing Automation: met kleine stappen kun je ver komen + ALV
sep
12
Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie VOICE bots……. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

“In 2020 voert de gemiddelde persoon meer gesprekken met zijn bot dan met zijn of haar partner”, aldus Gartner. Gartner windt er geen doekjes om: al in 2020 browsen we in 30 procent van de gevallen zonder scherm en wordt meer dan 85 procent van de klantinteractie via chat en voice afgehandeld zonder tussenkomst van een mens. Met andere woorden: geautomatiseerde assistenten, chatbots en voicebots worden steeds belangrijker….. En dan het liefst zo intelligent en persoonlijk mogelijk. 

PvKO neemt je in haar februari inspiratiesessie mee in de wereld van chat- en voicebots. Veel bedrijven hebben hun eerste ervaringen opgedaan met chatbots. De voicebot is nu de volgende stap. Maar….. is jouw organisatie er eigenlijk wel klaar voor? En wat betekent het voor je organisatie als je voicebots succesvol worden? 

De inspiratie voor deze avond bestaat uit:

  • Inzicht in de volwassenheidsfasen van een chatbot en voicebot binnen een organisatie
  • De valkuilen en kritische succesfactoren van bots
  • Een mooie blik op the next steps
  • En dit alles ondersteund door de verhalen uit de praktijk van RTL en Aegon 

SPREKERS

Angela Muradin | Head of Customer Care | RTL 
Angela is als Head of Customer Care verantwoordelijk voor de dienstverlening van een groot aantal merken binnen RTL en de verschillende online diensten zoals RTLXL, Buienradar & Videoland. RTL staat voor kwaliteit, snelheiden transparantie. Angela laat zien hoe RTL deze kernwaarden vertaalt in de online contact kanalen, zoals social bot en live chat!

Endre Davids | Oprichter | Conversationals
Endre is oprichter van het eerste Conversational agency die organisaties helpt om klantcontacten te digitaliseren en te automatiseren. Daarbij streven we ernaar dat klantvragen sneller worden beantwoord, door agents en bots maximaal met elkaar te laten samenwerken. Endre zal hun 4 stappen proces toelichten en verschillende voorbeelden laten zien van KPN, Engie, Basic-Fit laten zien hoe dit in de praktijk wordt toegepast. 

Chi Fung | Product Owner Virtuele Assistent | Aegon Nederland
In het afgelopen jaar heeft Aegon in een rap tempo een start gemaakt in Robotics inzetten voor customer engagement. Binnen vier maanden live en daarna in iteraties verder ontwikkelen: van een 1-ster chat-robot op weg naar een 5-sterren virtuele assistent. Wat heeft het Aegon team geleerd en waar lopen ze tegen aan? Wat is het ultieme doel van een virtuele assistent en hoe valt het gebruik van voice in dit plaatje? Een praktijk case van de chatbot ontwikkelingen en uitdagingen bij Aegon.

Joop Snijder | Head of Research Center AI | Info Support
Veel bedrijven hebben al hun eerste ervaringen opgedaan met chatbots. De voicebot is nu de volgende stap. Maar….. is jouw organisatie er eigenlijk wel voor klaar? En wat kan het voor je organisatie betekenen als voicebots succesvol worden? In deze inspiratiesessie neemt Info Support je mee in de verschillende volwassenheidsniveaus van chatbots, zodat je de juiste keuze kan maken waar je als organisatie instapt.

 AVONDVOORZITTER

Marc Peeters | Digital Transformer | Netcentric - a cognizant digital business
De avond staat onder kundige leiding van Marc Peeters. Marc begeleidt vanuit Netcentric organisaties bij het slim inzetten van techniek en het effectief gebruiken van data. Dit alles met als doel om het leven van mensen (klanten, werknemers enz) meer purpose driven en daarmee makkelijker en aangenamer te maken.

 

DEZE INSPIRATIESESSIE WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR


Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar! In deze tijd hebben zij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor de klant. Ze zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen