Sitemap

Over Inspiratiesessie VOICE bots……. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mrt
21
Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt
apr
11
Ronde Tafel: Agile doen of Agile zijn?

Bekijk alle events

Kennis opdoen en met mensen sparren die ook dagelijks bezig zijn met krachten winnen en verbinden is waarom wij lid zijn.
- Rens van Loon, Database marketing specialist, Alzheimer Nederland
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie VOICE bots……. Weer het volgende kanaal of een echte game changer?

“In 2020 voert de gemiddelde persoon meer gesprekken met zijn bot dan met zijn of haar partner”, aldus Gartner. Gartner windt er geen doekjes om: al in 2020 browsen we in 30 procent van de gevallen zonder scherm en wordt meer dan 85 procent van de klantinteractie via chat en voice afgehandeld zonder tussenkomst van een mens. Met andere woorden: geautomatiseerde assistenten, chatbots en voicebots worden steeds belangrijker….. En dan het liefst zo intelligent en persoonlijk mogelijk. 

PvKO neemt je in haar februari inspiratiesessie mee in de wereld van chat- en voicebots. Veel bedrijven hebben hun eerste ervaringen opgedaan met chatbots. De voicebot is nu de volgende stap. Maar….. is jouw organisatie er eigenlijk wel klaar voor? En wat betekent het voor je organisatie als je voicebots succesvol worden? 

De inspiratie voor deze avond bestaat uit:

  • Inzicht in de volwassenheidsfasen van een chatbot en voicebot binnen een organisatie
  • De valkuilen en kritische succesfactoren van bots
  • Een mooie blik op the next steps
  • En dit alles ondersteund door de verhalen uit de praktijk van RTL en Aegon 

SPREKERS

Angela Muradin | Head of Customer Care | RTL 
Angela is als Head of Customer Care verantwoordelijk voor de dienstverlening van een groot aantal merken binnen RTL en de verschillende online diensten zoals RTLXL, Buienradar & Videoland. RTL staat voor kwaliteit, snelheiden transparantie. Angela laat zien hoe RTL deze kernwaarden vertaalt in de online contact kanalen, zoals social bot en live chat!

Endre Davids | Oprichter | Conversationals
Endre is oprichter van het eerste Conversational agency die organisaties helpt om klantcontacten te digitaliseren en te automatiseren. Daarbij streven we ernaar dat klantvragen sneller worden beantwoord, door agents en bots maximaal met elkaar te laten samenwerken. Endre zal hun 4 stappen proces toelichten en verschillende voorbeelden laten zien van KPN, Engie, Basic-Fit laten zien hoe dit in de praktijk wordt toegepast. 

Chi Fung | Product Owner Virtuele Assistent | Aegon Nederland
In het afgelopen jaar heeft Aegon in een rap tempo een start gemaakt in Robotics inzetten voor customer engagement. Binnen vier maanden live en daarna in iteraties verder ontwikkelen: van een 1-ster chat-robot op weg naar een 5-sterren virtuele assistent. Wat heeft het Aegon team geleerd en waar lopen ze tegen aan? Wat is het ultieme doel van een virtuele assistent en hoe valt het gebruik van voice in dit plaatje? Een praktijk case van de chatbot ontwikkelingen en uitdagingen bij Aegon.

Joop Snijder | Head of Research Center AI | Info Support
Veel bedrijven hebben al hun eerste ervaringen opgedaan met chatbots. De voicebot is nu de volgende stap. Maar….. is jouw organisatie er eigenlijk wel voor klaar? En wat kan het voor je organisatie betekenen als voicebots succesvol worden? In deze inspiratiesessie neemt Info Support je mee in de verschillende volwassenheidsniveaus van chatbots, zodat je de juiste keuze kan maken waar je als organisatie instapt.

 AVONDVOORZITTER

Marc Peeters | Digital Transformer | Netcentric - a cognizant digital business
De avond staat onder kundige leiding van Marc Peeters. Marc begeleidt vanuit Netcentric organisaties bij het slim inzetten van techniek en het effectief gebruiken van data. Dit alles met als doel om het leven van mensen (klanten, werknemers enz) meer purpose driven en daarmee makkelijker en aangenamer te maken.

 

DEZE INSPIRATIESESSIE WORDT MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR


Frontline is expert op het gebied van innovatieve klantcontact oplossingen met een ervaring van ruim 25 jaar! In deze tijd hebben zij de markt sterk zien veranderen. Wat door de jaren heen is gebleven, is de passie voor de klant. Ze zijn totaalontzorgers voor organisaties die klantcontact hoog in het vaandel hebben staan!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen