Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Hoe gaan voice bots jouw organisatie helpen?

Kauwgomballenfabriek.jpgmaandag 04 februari 2019 14:21

Door Stefan Verhoeve

Via elk kanaal uitstekende klantenservice bieden, dat is waar het om gaat dezer dagen. Hoe help je klanten zo goed en tegelijkertijd zo efficiënt mogelijk? In vele huishoudens is al een ‘praatpaal’, zoals Google Home of Amazon Echo, terug te vinden en ook de assistenten op onze telefoons, Siri en Google Assistent, worden steeds meer gebruikt. Nederlanders vinden het steeds normaler om met een bot te interacteren.

Een zeer interessante trend. Het biedt klantgerichte organisaties manieren om klanten te helpen op een persoonlijke manier, zonder dat er een medewerker voor nodig is. Wat zijn hierin de grootste learnings? En wat zien we als valkuilen en succesfactoren? Tijdens de inspiratiesessie op 12 februari neemt PvKO je mee in de wereld van voice bots.

Meld je direct aan voor de inspiratiesessie.

Leer van de ervaringen van o.a. RTL en Aegon
Je gaat naar huis met kennis van de mogelijkheden op dit moment en de trends die we gaan zien in de toekomst. Daarnaast geven grote bedrijven zoals Aegon en RTL een kijkje in de keuken; waar lopen zij tegenaan en hoe is het hen gelukt? De praktijkcases worden ondersteund door inzichten van de gespecialiseerde bureau’s Conversationals en Mirabeau. Kortom, een avond die niet gemist mag worden.

De bedrijven hebben stuk voor stuk ruime ervaring met het gebruik van voice bots. Mirabeau maakte het mogelijk om via Google Home een vakantie uit te zoeken bij Transavia.

Conversationals ziet daarnaast ook de momenten veranderen waarop consumenten de voice-functionaliteiten gebruiken; zoals tijdens het koken of auto rijden, wanneer het gebruik van apps of chat onhandig is.

RTL en Aegon hebben flinke stappen gezet op het gebied van voice en bots. Vele klanten maken inmiddels gebruik van de functionaliteiten. Hoe zijn zij begonnen? En hoe ver zijn ze inmiddels? De sprekers nemen ons mee in hun ervaringen. 

Welkom in de Kauwgomballenfabriek in Amsterdam
De locatie van deze inspiratiesessie is wederom uniek. De Kauwgomballenfabriek opent speciaal voor jou haar deuren. Net na de Tweede Wereldoorlog werd hier de eerste Nederlandse kauwgomfabriek opgericht. De naam ‘Maple Leaf’ was een eerbetoon aan de Canadese bevrijders, die kauwgom destijds introduceerden in ons land.

In 2003 sloot de fabriek haar deuren en vanaf 2007 is het gebouw de plek voor creatieve ondernemers. De locatie huist vele en diverse ondernemers, van zakelijk tot kunst en van commercieel tot non-profit. Uiteraard is er gedurende avond de mogelijkheid het gebouw te bekijken.

Tot 12 februari!
Niet alleen de sprekers weten alles van voice bots, ook de zaal zit vol experts. Elke maand zorgen de leden van PvKO voor levendige bijeenkomsten vol ontmoetingen en inspiratie.

Nog geen lid van PvKO? Geen probleem. Meld je kosteloos en vrijblijvend aan voor deze sessie en ontdek de meerwaarde van PvKO.

Ja, ik meld me aan voor de inspiratiesessie Voice bots op 12 februari!

Labels

« Terug