Platform voor Klantgericht Ondernemen is het platform waar alle partijen samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van Klantgericht Ondernemen en CRM.

Sitemap

CRM Marktoverzicht

Terug naar zoekresultaat

Cmotions

Vestigingsgebied:
Utrecht
Core business:
Dienstverlener
Werkgebied:
Nationaal
Telefoonnummer:
+31 033 258 28 30
E-mail:
info@cmotions.nl
Website:
http://www.cmotions.nl
Aantal medewerkers in NL:
50-100
Aantal software implementatie en beheer consultants:
5
Aantal business (process) analisten:
15
Aantal CRM/marketing consultants:
35
Aantal trainers:
10
Aantal interimmers:
35
Aantal klanten in NL:
>100

Richt zich op de branches: Finance, Overheid, Zorg

Expertise gebieden: Analytics, Business Intelligence, Omnichannel, Strategisch advies, Training en opleiding
Wij verklaren en voorspellen ontwikkelingen voor de besturing van een organisatie. Daartoe maken we gebruik van advanced analytics en data science.

Kort bedrijfsprofiel

Wij zijn gespecialiseerd in het ontsluiten, analyseren en toepassen van data voor strategische, tactische en operationele beslissingen.

Opleidingen

Opleidingsvorm: Incompany, Maatwerk, Coaching
Naam opleiding(en) o.h.g.v. CRM en Klantgericht Ondernemen: Cmotions Data & Analytics Talent Academy
Trainingen op het gebied van:
- Data Analyse (o.a. Predictive modeling, Beslisbomen, Clustering).
- Vaardigheden (o.a. Intake en probleemanalyse, Doeltreffend rapporteren, Impactvol presenteren en Communicatiestijlen in Fact Based Marketing).
- Context (o.a. Klantwaardemanagement, Leiding geven in Fact Based Marketing).
- Tooling (o.a. SPSS, R Accelerator, SAS en SQL)
Nadere omschrijving opleidingen(en): Onze opleidingen zijn aan te passen naar de specifieke wensen en situatie van de opdrachtgever. Lees meer over onze opleidingen via www.cmotions.nl/dienstverlening/opleiding/.