Sitemap

Platform voor Klantgericht Ondernemen, dé community voor professionals en bedrijven die de klant centraal stellen.

Maandelijkse PE geaccrediteerde events en een uitgebreid netwerk. Leer van anderen, spar met experts en deel je ervaringen.

dec
13
Inspiratiesessie Samenwerken aan een betere wereld! Klantgericht circulair ondernemen
feb
19
Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel

Bekijk alle events

Als Klant Ervarings Manager zijn de bijeenkomsten van PvKO zeer interessant. We zijn continue op zoek hoe we het beter kunnen doen voor onze klanten maar ook voor onze interne klanten. De bijeenkomsten van PvKO zijn vooral inspirerend en brengen je in contact met collega’s uit het vakgebied. Voor mij is een bijeenkomst van PvKO geslaagd als het je aan het denken zet en je met nieuwe ideeën terug gaat naar de organisatie.
- Patricia van Eck- Leenen, Klant Ervarings Manager, Aegon
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer
  1. PvKO Ronde Tafels bij Frankwatching Conversational Commerce Event onder leiding van Alexander Van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation bij Aegon Nederland

    Voice Assistants: een oud kanaal in nieuwe zakken … of een super kans voor nieuwe toepassingen? Chatbots: Overhyped or underestimated? Tijdens de Frankwatching conferentie ...

    Lees verder of reageer
  2. Terugblik Ronde Tafel: De innovatieagenda van de klantcontactmanager

    Hoe ziet de Innovatieagenda van de klantcontactmanager eruit? Iedereen heeft het over digitale transformatie maar hoe pak je dit succesvol aan? 15 klantgerichtheidsprofessionals ...

    Lees verder of reageer
  3. Recensie Big Data ontrafeld

    Big Data is voor een aantal mensen nog steeds een mysterieuze, wellicht wat gehypte term. Maar wat is Big Data nu precies? En wat kun je er binnen je organisatie mee? Plus de belangrijkste vraag: ...

    Lees verder of reageer
  4. Afscheid

    “Dat klinkt niet heel klantgericht”, zei een deelnemer aan mijn inspiratiesessie over klantgerichtheid. Ik had net verteld waarom het voor organisaties belangrijk is om te weten op ...

    Lees verder of reageer
  5. Welkom nieuwe leden van de Raad van Advies

    Ze zijn Ambassadeurs van PvKO en sparringpartner van bestuur en directie! Klantgerichtheidsprofessionals in hart en nieren en 100% supporter van de missie van PvKO: Nederland top klantgericht ...

    Lees verder of reageer
  6. Hoe helpt circulair en duurzaam ondernemen jouw klanten?

    De producten van nu vormen de grondstoffen van morgen. Stoppen met de wegwerpcultuur en het keer op keer aanspraak maken op nieuwe grondstoffen, op naar slim hergebruiken. Dat is in het kort wat ...

    Lees verder of reageer