Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws detail homepage

Terugblik Inspiratiesessie over de kracht van persoonlijk, maar ook de kunst ervan

IMG_8241 (1).jpgmaandag 14 november 2022 15:10 Over de kracht van persoonlijk contact, maar ook de kunst ervan! Persoonlijke ontmoetingen maken het verschil. En hoe maak je waardevolle authentieke live ontmoetingen met je klant elke dag waar? ... lees verder
Labels

Recensie Domme vragen bestaan wel - ‘Boordevol tips en technieken’

Schermafbeelding 2022-09-29 om 20.47.57.pngdonderdag 29 september 2022 20:46 Al wordt het ons vanaf kleins af aan misschien anders verteld, domme vragen bestaan wel degelijk. En na het lezen van ‘Domme vragen bestaan wel’ van Rik Moons hoor je ze (helaas) steeds meer. Met enige regelmaat in onze dagelijkse gesprekken, maar ook in onze professionele gesprekken zoals interviews en sollicitatiegesprekken. lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie

14 september.jpegzondag 18 september 2022 16:00 ‘Op verandering hopen zonder er zelf iets aan te doen is als op het treinstation wachten op de boot', was de uitsmijter van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagavond 14 september waarin verhalen ... lees verder
Labels

Verras een relatie met een gepersonaliseerde voucher voor een gratis PvKO sessie

415+welkom+voucher.jpegdinsdag 06 september 2022 13:53 Je kan een kennis, vriend en/of relatie uitnodigen voor het kosteloos bijwonen van een PvKO Inspiratiesessie of Ronde Tafel, online of offline! Hoeveel en hoe vaak? Kijk maar wat jij waardevol ... lees verder
Labels
PvKO nieuws

PvKO Podcast met Fabian Kortekaas, Director Customer Experience bij TUI

Fabian.jpegmaandag 29 augustus 2022 21:56 Fabian Kortekaas, director customer experience en innovatie, vertelt in deze podcast over innoveren in tijden van crisis. Corona heeft veel sectoren op zijn kop gezet en zeker ook de reisbranche. ... lees verder
Labels

Recensie Social Service Design

boekrecensie.pngmaandag 22 augustus 2022 14:40 Social Service Design- ‘Geeft inzicht in hoe er kan worden gewerkt’. Boudewijn Bugter, auteur van ‘Social Service Design - Anders kijken, denken en werken in publieke dienstverlening’– maakt zich zorgen. Het broeit en borrelt immers in de samenleving – huisvesting, armoede, sociale verhoudingen, democratie en uiteraard de klimaatcrisis. lees verder
Labels
PvKO nieuws
Recensies Managementboek.nl

Terugblik: De plantage en het regenwoud van klantgericht innoveren | deepdive …

IMG_6318.jpgmaandag 04 juli 2022 14:49 Op donderdag 30 juni waren we te gast bij VodafoneZiggo! We werden enorm gastvrij ontvangen in het prachtige Experience Center. Dank aan het VodafoneZiggo team. Met de metafoor van de plantage en ... lees verder
Labels
PvKO nieuws