Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws detail homepage

Recensie Databedreven marketing - 'Een sterk boek'

data boek.jpgwoensdag 07 oktober 2020 19:47 In een tijdperk waarin marketingdata overvloedig beschikbaar is en data dikwijls als een leidende feitelijkheid wordt ingezet, biedt Danny Oosterveer met Databedreven marketing marketeers op een vlotte en overzichtelijke manier de mindset om de teugels van in handen te blijven houden als je wordt overspoeld met data. lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Wacht niet op de wind, ga roeien!

unnamed (24).jpgdonderdag 01 oktober 2020 11:29 In 5 duidelijke delen neemt Jos Burgers je mee in een boek vol met voorbeelden, tips en adviezen. Dat klinkt goed maar aan het lezen van het boek heb je niks. Alleen aan het lezen dan. Je moet ermee aan de slag. lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Online: Van Inzicht naar Actie

380.jpgdinsdag 15 september 2020 12:43 Onder avondvoorzitterschap van Ruud Verduin van Smart Connections passeren verschillende cases uit uiteenlopende sektoren de revue met als centrale thema: ‘Van Klantinzicht naar Actie’.  Kijk hier... lees verder
Labels
PvKO nieuws

Terugblik Ronde Tafel Online: Doorpraten over de CX Business Case met TUI

380 x 270.jpgvrijdag 28 augustus 2020 13:53 Bereiken, beraken en beleven omzetten in de Business Case Bij het aantonen van de waarde van CX komen naast kosten en opbrengsten veel zachte KPI’s om de hoek kijken. Hoe zorg je dat je de harde ... lees verder
Labels

Terugblik Zomerse Rooftop Ontmoeting: Klantgericht ondernemen in het Nieuwste Normaal

380 x 270.jpgdinsdag 18 augustus 2020 11:28 Op een zomers dakterras met tropische temperaturen trof een kleine groep PvKO-leden elkaar weer in een live bijeenkomst. Het nieuwste normaal stond centraal en de discussie over hoe nu verder. ... lees verder
Labels

Nationale Klantgedrevenheid Monitor zorgt voor verscherpt inzicht en mooie discussies

380.jpgmaandag 27 juli 2020 10:29 PVKO heeft samen met Blauw op donderdag 16 juli een online Ronde Tafel georganiseerd om dieper in te gaan op de resultaten van de Nationale Klantgedrevenheid Monitor (NKM) 2020. Dit jaarlijks ... lees verder
Labels

Recensie Ontmoet de Xceptionals

ontmoet.jpgwoensdag 22 juli 2020 13:42 Gerrit Piksen heeft een leesbaar en waardevol boek geschreven over de ontwikkeling van klantgerichtheid in Nederland. Dat doet hij op basis van zijn ervaring bij MarketResponse en de inzichten uit... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl