Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws detail homepage

Terugblik PvKO Winterfestival 2023

PVKO0036.jpgmaandag 06 februari 2023 09:21 20 jaar PvKO: de toekomst van klantgerichtheid lees verder
Labels

Recensie Handboek Strategische B2B-Marketing - Waardeproposities ontwikkelen voor je klanten

Schermafbeelding 2023-02-03 om 11.29.16.pngvrijdag 03 februari 2023 11:27 Het is steeds moeilijker om je te onderscheiden op producten alleen. Product/service combinaties en totaaloplossingen zijn voorbeelden van waardeproposities die klanten sterker binden en de druk ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Terugblik Ronde Tafel: Data Driven CX gestuurd onderwijs

foto underlined.jpegmaandag 23 januari 2023 21:16 Vrijdag 20 januari waren we te gast bij Underlined in de prachtige locatie van het JADS (Jheronimus Academy of Data Science) in 's Hertogenbosch. De deelnemers aan de Ronde Tafel werden ... lees verder
Labels

Terugblik Ronde Tafel: Self Sovereign Identity - de meest klantgerichte vorm van identificatie - is jouw organisatie er klaar voor?

2cf26433-1f74-4770-ad4c-f1d8cfab28d3 (1).jpgwoensdag 21 december 2022 15:12 Op 8 december waren we te gast bij TNO voor een Ronde Tafel over Self Sovereign Identity (SSI). Is dit de meest klantgerichte vorm van identificatie? Wie ben je nog als leverancier wanneer de ... lees verder
Labels

Terugblik Inspiratiesessie over de kracht van persoonlijk, maar ook de kunst ervan

IMG_8241 (1).jpgmaandag 14 november 2022 15:10 Over de kracht van persoonlijk contact, maar ook de kunst ervan! Persoonlijke ontmoetingen maken het verschil. En hoe maak je waardevolle authentieke live ontmoetingen met je klant elke dag waar? ... lees verder
Labels

Recensie Domme vragen bestaan wel - ‘Boordevol tips en technieken’

Schermafbeelding 2022-09-29 om 20.47.57.pngdonderdag 29 september 2022 20:46 Al wordt het ons vanaf kleins af aan misschien anders verteld, domme vragen bestaan wel degelijk. En na het lezen van ‘Domme vragen bestaan wel’ van Rik Moons hoor je ze (helaas) steeds meer. Met enige regelmaat in onze dagelijkse gesprekken, maar ook in onze professionele gesprekken zoals interviews en sollicitatiegesprekken. lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Terugblik PvKO Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor CX Transformatie

14 september.jpegzondag 18 september 2022 16:00 ‘Op verandering hopen zonder er zelf iets aan te doen is als op het treinstation wachten op de boot', was de uitsmijter van de PvKO Inspiratiesessie van woensdagavond 14 september waarin verhalen ... lees verder
Labels