Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuws detail homepage

Nieuws met label 'Recensies Managementboek.nl'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Recensie Digital Marketing Pinball

digital.jpgzondag 17 maart 2019 21:02 Met het boek (De 5 groeidrivers van) Digital Marketing Pinball van Daniël Markus ga je zeker weten binnen 8 uur een nieuwe online marketing topscore behalen. Markus heeft een speelse kijk op ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Big Data ontrafeld

bigdata.jpgmaandag 03 december 2018 13:51 Big Data is voor een aantal mensen nog steeds een mysterieuze, wellicht wat gehypte term. Maar wat is Big Data nu precies? En wat kun je er binnen je organisatie mee? Plus de belangrijkste vraag: ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Customer Mobile Experience & Mixed Reality

customer mobile experience  380x270.jpgmaandag 25 september 2017 09:38 Hoe Augmented en Virtual Reality de customer experience omgooien De marketeer heeft dankzij het grote smartphone bezit in Nederland veel mobiele toegangsmogelijkheden gekregen om de merkbeleving ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Influencers

Influencers 380x270.jpgdinsdag 29 augustus 2017 13:20 Het boek begint met uitleg van het begrip influencer marketing. Daarna gaat de auteur in op de strategie en vervolgend op het concrete actieterrein wie wat doet. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Zo simpel is marketing

Zo simpel is marketing 380x 270.jpgmaandag 12 juni 2017 09:07 Een goed idee voor een product of dienst is een mooi begin. Maar om het vervolgens succesvol in de markt te zetten, is vaak een hele uitdaging. Sanne Cramer –Social Sanne – heeft een praktisch ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Chief Customer Officer 2.0

Chief Customer Officer 2.0 370x280.jpgdinsdag 02 mei 2017 11:28 Customer Experience is een vakgebied dat de laatste jaren enorm aan belangstelling gewonnen heeft. Toch blijft het in organisaties lastig om de gewenste klantbeleving in het gehele bedrijf te ... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl

Recensie Klantsignaalmanagement

Klantsignaalmanagement 380 x 270 .jpgdinsdag 29 november 2016 11:33 Wanneer een bedrijf contact heeft met klanten –op welke manier dan ook, kunnen daar signalen uitkomen. Zowel positief, als negatief. Een klantsignaal is dan ook een onderdeel van de klantbeleving.... lees verder
Labels
Recensies Managementboek.nl