Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Testimonials

De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI.
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Ik vind de bijeenkomsten echt heel inspirerend en inzichtgevend. Ik kom er altijd met concrete en praktische kennis en voorbeelden vandaan. Het concept van PvKO is ijzersterk en ik vertel dat ook aan iedereen: Wetenschappelijke spreker: hoe zit het echt? & Concreet voorbeeld uit de praktijk. Soms bestaat deze zelfs uit twee verschillende sprekers: uitvoerende (bijv. reclamebureau) en klant. Vasthouden!
- Tjomme Reeringh, Bedrijfsredacteur, VvAA Groep B.V.
Weet ook de zachte bedrijfskundige inzichten te combineren met een klantgerichte aanpak.
- Jan van der Kleij, ABN AMRO Bank N.V.
Op de bijeenkomsten van PvKO word je niet alleen uitstekend op de hoogte gebracht van de nieuwste ontwikkelingen in Klantgericht Ondernemen. Je ontmoet er ook interessante mensen, echte specialisten in CRM, vakgenoten die werken aan de klantgerichtheid van hun organisaties.
- Martin van Dam, Partner, Group7
Bij Robeco is klantgericht werken een heel belangrijk onderwerp van gesprek. “Naar buiten kijken” is essentieel om jezelf en anderen, te blijven voeden met nieuwe ideeën die Robeco nog beter in staat stellen om vanuit de klant te denken. Het Platform voor Klantgericht Ondernemen is een van de inspiratiebronnen die ik daarvoor gebruik.
- Catrien Kleinheerenbrink, Market Intelligence Specialist, Robeco
Klantgericht ondernemen is vooral een kwestie van doen. Platform voor Klantgericht Ondernemen helpt hierbij door uitwisseling van kennis en ervaring. Maar vooral door de persoonlijke dialoog met een diverse groep professionals. Wanneer daar een vonkje overspringt leidt het vaak tot iets moois waar klanten uiteindelijk het verschil van merken.
- Patrick Ruijs, Managing Partner, EY VODW
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Product Owner CRM, ABN AMRO Private Banking International