Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

PvKO Berichten

Doe mee met het onderzoek over Artificial Intelligence!

QRCode_5050884-_1_ AI 380x270.jpg Sinds kort is KIRC (Stichting KlantInteractie Research Centrum) een van PvKO's strategische partners. Zij doen onderzoek naar hoe klantenservice en klantinteractie te versterken. In hun Strategic ... lees verder

Blog Inspiratiesessie Gamification; Een inspirerende avond door de ogen van vier studenten

Gamification 380x270.jpg Allereerst zullen wij ons even voorstellen: wij zijn Michael Sluis, Jannica Kampert, Johannes van Leerdam en Mathilde Dekker (v.l.n.r.). Momenteel zitten we in ons laatste jaar van de studie ... lees verder

Nieuw bij PvKO! PE-punten bij events!

PE punten 380x270.jpg Vanaf heden zijn de Inspiratiesessies en Ronde Tafel sessies ook PE-geaccrediteerd door het NIMA! Wij zijn hier supertrots op. PvKO kan hierdoor nog meer toegevoegde waarde aan haar leden en ... lees verder

Nieuw lid Mobiel Centre Marktonderzoek stelt zich voor

Logo Mobiel Centre 380x270.jpg Klantgericht ondernemen = klantgericht onderzoeken. Mobiel Centre Marktonderzoek is Nederlands beste en grootste  onafhankelijke veldwerkbureau. Waarom? Wij weten echt wat uw klant beweegt. Wat ... lees verder

Teleperformance vult social responsibility in met ondersteuning van Talent4Service

Talent4service 380x270.jpg Eindhoven, 8 september 2017 – Teleperformance, een van de topspelers in de contactcenterbranche in de Benelux, is een samenwerking aangegaan met arbeidsintermediair Talent4Service. Samen ... lees verder

Korte impressie Inspiratiesessie Neuromarketing

IllusiePvKO_Braynz.jpeg Neurologie en marketing, heerlijke thema’s. Welke onderdeel van de brein wordt verlicht en hoe maken wij eigenlijk onze ( aankoop ) beslissingen? Is het de neurologie of zijn het de slimme ... lees verder

Nieuw lid en strategisch partner Kirc stelt zich voor

Logo-Kirc 380x270.jpg Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) is een onafhankelijke stichting, die als doel heeft het optimaliseren van klantenservice en klantinteractie in Nederland en daarbuiten. Daartoe ... lees verder

Top 18: waar op letten bij nieuwe Europese wet (AVG)

Top 18 Waar moet ik op letten met de nieuwe Europese Wet, de Algemene Verordening Gegevensbeschermij Afgelopen donderdag tijdens de Inspiratiesessie Nieuwe Privacywetgeving hebben we veel tips gekregen hoe in te spelen op deze nieuwe wet. Via Pegamento mogen we deze poster met jullie delen. De ... lees verder

Self Service adoptie start bij klantinzicht

DSCN0274.JPG Op donderdag 18 mei 2017 organiseerde PvKO een Ronde Tafel met als onderwerp Self Service functionaliteit bij de ABN AMRO in Amstelveen. Aan tafel zaten vertegenwoordigers van ANWB, Aegon, Ziggo, ... lees verder

Een scherpe blik op Neuromarketing 2.0 ontwikkelen? Doe mee!

Versterking gezocht nieuwsbrief 380x270.jpg Dit najaar staat Neuromarketing op de agenda van PvKO. Hoe kan de kennis over het menselijke brein ons verder helpen met customer centricity? Je leest er veel over … is het de redding van het vak ... lees verder