Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

PvKO Berichten

Nieuw lid Mobiel Centre Marktonderzoek stelt zich voor

Logo Mobiel Centre 380x270.jpg Klantgericht ondernemen = klantgericht onderzoeken. Mobiel Centre Marktonderzoek is Nederlands beste en grootste  onafhankelijke veldwerkbureau. Waarom? Wij weten echt wat uw klant beweegt. Wat ... lees verder

Teleperformance vult social responsibility in met ondersteuning van Talent4Service

Talent4service 380x270.jpg Eindhoven, 8 september 2017 – Teleperformance, een van de topspelers in de contactcenterbranche in de Benelux, is een samenwerking aangegaan met arbeidsintermediair Talent4Service. Samen ... lees verder

Korte impressie Inspiratiesessie Neuromarketing

IllusiePvKO_Braynz.jpeg Neurologie en marketing, heerlijke thema’s. Welke onderdeel van de brein wordt verlicht en hoe maken wij eigenlijk onze ( aankoop ) beslissingen? Is het de neurologie of zijn het de slimme ... lees verder

Nieuw lid en strategisch partner Kirc stelt zich voor

Logo-Kirc 380x270.jpg Stichting Klantinteractie Research Centrum (KIRC) is een onafhankelijke stichting, die als doel heeft het optimaliseren van klantenservice en klantinteractie in Nederland en daarbuiten. Daartoe ... lees verder

Top 18: waar op letten bij nieuwe Europese wet (AVG)

Top 18 Waar moet ik op letten met de nieuwe Europese Wet, de Algemene Verordening Gegevensbeschermij Afgelopen donderdag tijdens de Inspiratiesessie Nieuwe Privacywetgeving hebben we veel tips gekregen hoe in te spelen op deze nieuwe wet. Via Pegamento mogen we deze poster met jullie delen. De ... lees verder

Self Service adoptie start bij klantinzicht

DSCN0274.JPG Op donderdag 18 mei 2017 organiseerde PvKO een Ronde Tafel met als onderwerp Self Service functionaliteit bij de ABN AMRO in Amstelveen. Aan tafel zaten vertegenwoordigers van ANWB, Aegon, Ziggo, ... lees verder

Een scherpe blik op Neuromarketing 2.0 ontwikkelen? Doe mee!

Versterking gezocht nieuwsbrief 380x270.jpg Dit najaar staat Neuromarketing op de agenda van PvKO. Hoe kan de kennis over het menselijke brein ons verder helpen met customer centricity? Je leest er veel over … is het de redding van het vak ... lees verder

Open de Blackbox.... Kunstmatige Intelligentie vraagt om een andere manier van werken!

IMG_1766.JPG Donderdagmiddag, 30 maart. Op het kantoor bij Aegon in Den Haag Mariahoeve vindt een geanimeerde discussie plaats over kunstmatige intelligentie en cognitieve robotica en de impact op ... lees verder

Hoe maatschappelijke organisaties meer uit hun databronnen halen!

Ronde Tafel.jpg Argonauten Amersfoort, Donderdagmiddag, 16 februari 2017. Vertegenwoordigers van vijf maatschappelijke organisaties discussiëren over hoe structureel aan klantinzicht te werken? Hoe databronnen ... lees verder

Verslag Inspiratiesessie Blockchain 14 februari 2017

Blockchain 380x270.jpg Blockchain, een nieuw trendy onderwerp wat ook op Valentijnsdag een volle zaal aan geïnteresseerden trekt. Wat is Blockchain nu eigenlijk en wat zijn de mogelijkheden van Blockchain? Dit zijn de ... lees verder