Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

PvKO Berichten

ZET JE OOGKLEPPEN AF; NAAST AR/VR ZIJN ER VEEL MEER TECHNOLOGIEËN UIT DE GAMING INDUSTRIE DIE VERSCHIL KUNNEN MAKEN

LorenRoosendaal.jpeg Loren Roosendaal is keynote tijdens de PvKO Inspiratiesessie op 27 juni: ‘De nieuwe virtuele realiteit’. Hij neemt je mee langs de vergezichten van VR en AR en waarom angst hiervoor ongegrond is. ... lees verder

OVER TIEN JAAR IS VR/AR ÉÉN, JE DOET ALLES IN EEN VIRTUELE WERELD

0-16.jpeg Jeroen van der Borght van Studio05 weet alles over de impact van AR/VR op zowel de consument als het bedrijfsleven. In aanloop naar zijn presentatie tijdens de PvKO Inspiratiesessie: De nieuwe ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?

2018-05-31 16.31.27.jpg Agile zijn of agile doen? Was de triggerende rode draad door de discussie van de Ronde Tafel op 31 mei bij Coniche in Houten. De deelnemers aan de Ronde Tafel, afkomstig van SNS Bank, Landal ... lees verder

Een klantgerichte cultuur vraagt voorbeeldgedrag

380x270 artikel frans.jpg Afgelopen maand greep ik de kans om Bas Hoogland eindelijk te zien spreken, met beide handen aan. Bas is 19 jaar commercieel directeur geweest van Landal GreenParks. Hij verliet het bedrijf drie ... lees verder

Blijf nieuwsgierig

2018-05-02 curiosity shutterstock_508863928.jpg Het zal midden jaren tachtig geweest zijn dat ik voor het eerst het woord ‘internet’ hoorde. De eerste die ik erover hoorde was Jay Curry, mijn toenmalige baas (in die tijd had je nog een baas). ... lees verder

In vijf dagen ontketen je de kracht van data science binnen CX management

Social media post leergang.jpg In samenwerking met data science universiteit JADS (TU/e en TiU) heeft Underlined een interessante leergang rondom ‘Data Driven CX Management’ gecreëerd. De leergang is een mix van state of art ... lees verder

PvKO tafelhost bij het Better Practices Theater tijdens Multichannel Conference 2018

multi2018.jpg PvKO is een van de tafelhosts in het Better Practices Theater van de Stichting Klantinteractie Research Centrum op Multichannel Conference 2018. Samen met KIRC verrassen we je gedurende 2 dagen ... lees verder

Geloof, hoop & liefde

Frans Reichardt 380x270.jpg Bijna honderd leden en gasten kwamen op 13 februari jl. naar de Haagse Hogeschool voor onze inspiratiesessie ‘Customer Engagement door Employee Delight’. Avondvoorzitter Christine De Lille, Lector... lees verder

Nieuwe PvKO-voorzitter Frans Reichardt: “Helpen organisaties nog klantgerichter te maken”

Frans Reichardt 380x270.jpg “Beste PvKO-vrienden & vriendinnen, ik wil je bedanken voor het vertrouwen dat ik krijg van bestuur, directie en leden. Met plezier neem ik de voorzittersrol over van Ed Peelen. Gelukkig blijft Ed... lees verder

Frans Reichardt nieuwe voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) per 1-1-2018 “We bewegen van klantgericht naar klantgedreven ondernemen”

Ed Peelen en Frans Reichaerdt 380x270.jpg Vandaag is Frans Reichardt in de Algemene Ledenvergadering van PvKO benoemd als bestuurslid. Per 1 januari 2018 neemt hij de voorzittershamer over van Ed Peelen die de voorzittersfunctie ... lees verder