Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

PvKO Berichten

In vijf dagen ontketen je de kracht van data science binnen CX management

Social media post leergang.jpg In samenwerking met data science universiteit JADS (TU/e en TiU) heeft Underlined een interessante leergang rondom ‘Data Driven CX Management’ gecreëerd. De leergang is een mix van state of art ... lees verder

PvKO tafelhost bij het Better Practices Theater tijdens Multichannel Conference 2018

multi2018.jpg PvKO is een van de tafelhosts in het Better Practices Theater van de Stichting Klantinteractie Research Centrum op Multichannel Conference 2018. Samen met KIRC verrassen we je gedurende 2 dagen ... lees verder

Geloof, hoop & liefde

Frans Reichardt 380x270.jpg Bijna honderd leden en gasten kwamen op 13 februari jl. naar de Haagse Hogeschool voor onze inspiratiesessie ‘Customer Engagement door Employee Delight’. Avondvoorzitter Christine De Lille, Lector... lees verder

Nieuwe PvKO-voorzitter Frans Reichardt: “Helpen organisaties nog klantgerichter te maken”

Frans Reichardt 380x270.jpg “Beste PvKO-vrienden & vriendinnen, ik wil je bedanken voor het vertrouwen dat ik krijg van bestuur, directie en leden. Met plezier neem ik de voorzittersrol over van Ed Peelen. Gelukkig blijft Ed... lees verder

Frans Reichardt nieuwe voorzitter Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) per 1-1-2018 “We bewegen van klantgericht naar klantgedreven ondernemen”

Ed Peelen en Frans Reichaerdt 380x270.jpg Vandaag is Frans Reichardt in de Algemene Ledenvergadering van PvKO benoemd als bestuurslid. Per 1 januari 2018 neemt hij de voorzittershamer over van Ed Peelen die de voorzittersfunctie ... lees verder

Doe mee met het onderzoek "Meten van klantbeleving" 

SDM Meten van Klantbeleving.jpg Sinds kort is KIRC (Stichting KlantInteractie Research Centrum) een van PvKO's strategische partners. Zij doen onderzoek naar hoe klantenservice en klantinteractie te versterken. In hun Strategic ... lees verder

Uitkomsten onderzoek Artificial Intelligence

Rapport Strategic Decisions Monitor voorkant.jpg Voor slechts 20% van de klantgerichtheidsprofessionals is Artificial Intelligence (AI) een strategisch speerpunt! 20% vindt ook dat een focus op AI nodig is om te overleven AI is vooral bekend ... lees verder

Speciaal voor PvKO-leden beschikbaar: CRM casus op het gebied van klantgericht ondernemen en update lesmateriaal

Voorkant case Wolfslaar 380x270.jpg Tijdens de PvKO Onderwijsdag van maandag 30 oktober 2017 bij Microsoft in Amsterdam, is er speciaal voor leden, een update lesmateriaal op het gebied van klantgericht ondernemen vrijgegeven door ... lees verder

Flavour: "Bedankt deelnemers voor succesvolle Inspiratiesessie Gamification"

Owners Flavour 380x270.jpg Vanuit Flavour willen wij jullie bedanken voor het succesvol maken van de inspiratiessie van 10 oktober. PVKO organiseerde met ons deze avond, waar u met ruim 100 anderen aanwezig was om de ... lees verder

Recensie De Customer Journey in kaart in 60 minuten - 'Een goede start'

The Customer Journey in kaart in 60 minuten 380x270.jpg In sneltreinvaart een tweedeklas ritje door het landschap van de klantreis. Dat is wat het boek De Customer Journey in kaart in 60 minuten van Bart van der Kooi je naar mijn mening brengt. De ... lees verder