Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

PvKO Berichten

Help PvKO in 4 minuten met het verbreden van de horizon

380 x 270.jpg Een netwerk van klantgerichtheidsprofessionals, ingaan op de laatste trends voor klantgericht ondernemen en de beste cases uit de markt! Zo voegt PvKO waarde toe aan klantgericht Nederland. Dit ... lees verder

Nieuwe bestuursleden stellen zich voor

bestuur 380 x .jpg Met trots vertellen wij meer over onze 3 nieuwe bestuursleden. Dit zijn: Dit zijn Baukje Korsten (Cendris), Lesly Broekaart (RET) en Bas Nieboer (Coniche). Baukje Korsten (Cendris) Baukje is een ... lees verder

Let your sun shine!

NBjuli2018_frans.jpg Weet je hoe een lusje aan een horlogebandje heet? Dat is een ‘passantje’. Ik heb dat nooit geweten, totdat afgelopen weekend het tweede lusje van mijn horlogebandje brak nadat onlangs het eerste ... lees verder

PVKO VERWELKOMT NIEUWE BESTUURSLEDEN

nieuw bestuur.jpg Op 27 juni hebben de leden van PvKO tijdens de Algemene Ledenvergadering ingestemd met uitbreiding van het bestuur met Baukje Korsten (Cendris), Lesly Broekaart (RET) en Bas Nieboer (Coniche). ... lees verder

ZET JE OOGKLEPPEN AF; NAAST AR/VR ZIJN ER VEEL MEER TECHNOLOGIEËN UIT DE GAMING INDUSTRIE DIE VERSCHIL KUNNEN MAKEN

LorenRoosendaal.jpeg Loren Roosendaal is keynote tijdens de PvKO Inspiratiesessie op 27 juni: ‘De nieuwe virtuele realiteit’. Hij neemt je mee langs de vergezichten van VR en AR en waarom angst hiervoor ongegrond is. ... lees verder

OVER TIEN JAAR IS VR/AR ÉÉN, JE DOET ALLES IN EEN VIRTUELE WERELD

0-16.jpeg Jeroen van der Borght van Studio05 weet alles over de impact van AR/VR op zowel de consument als het bedrijfsleven. In aanloop naar zijn presentatie tijdens de PvKO Inspiratiesessie: De nieuwe ... lees verder

Terugblik Ronde Tafel High Performing Teams: Hoe creëer en behoud je ze?

2018-05-31 16.31.27.jpg Agile zijn of agile doen? Was de triggerende rode draad door de discussie van de Ronde Tafel op 31 mei bij Coniche in Houten. De deelnemers aan de Ronde Tafel, afkomstig van SNS Bank, Landal ... lees verder

Een klantgerichte cultuur vraagt voorbeeldgedrag

380x270 artikel frans.jpg Afgelopen maand greep ik de kans om Bas Hoogland eindelijk te zien spreken, met beide handen aan. Bas is 19 jaar commercieel directeur geweest van Landal GreenParks. Hij verliet het bedrijf drie ... lees verder

Blijf nieuwsgierig

2018-05-02 curiosity shutterstock_508863928.jpg Het zal midden jaren tachtig geweest zijn dat ik voor het eerst het woord ‘internet’ hoorde. De eerste die ik erover hoorde was Jay Curry, mijn toenmalige baas (in die tijd had je nog een baas). ... lees verder

In vijf dagen ontketen je de kracht van data science binnen CX management

Social media post leergang.jpg In samenwerking met data science universiteit JADS (TU/e en TiU) heeft Underlined een interessante leergang rondom ‘Data Driven CX Management’ gecreëerd. De leergang is een mix van state of art ... lees verder