Masterclass Customer Experience Management (excap)

Masterclass 12 oktober vierkant.png12-10-2023 09:00

Op 12 oktober organiseert excap de (gratis) masterclass Customer Experience Management. In het AFAS theater in Leusden. 

Als PvkO-lid ben jij ongetwijfeld ook iedere dag bezig om de klant een centrale positie binnen de organisatie te geven. Of we het hier nu hebben over klanten, cliënten, gebruikers of burgers, we proberen deze een naadloze journey te bieden die past bij de visie van het bedrijf. Gedurende deze reis naar verbetering kom je uitdagingen, kansen, stakeholders en belemmeringen tegen. Tevens zien we dat veel organisaties zoeken naar de juiste inzichten op het gebied van klantbeleving. 

Daarom organiseert excap de Customer Experience Masterclass, waarin we jou helpen om CX de invulling en aandacht te geven die het verdient. 

Na de vorige succesvolle (beoordeeld met een 8,6) en volle masterclass, gaan we nu specifieker in op:

  • Het in kaart brengen en verbeteren van klantreizen met behulp van de Experience Capture Methodiek 
  • De impact en noodzaak van digitale klantbeleving binnen de gehele customer journey 
  • Het meten van CX, waarbij data écht wordt omgezet in informatie 
  • Best practices  

In het prachtige AFAS theater zal een combinatie worden aangeboden van inspiratie, inzicht, toepasbaarheid en trends.  

Het programma bestaat uit twee onderdelen. Ten eerste zal Arjen van Hijum (directeur excap) een presentatie verzorgen over Customer Experience Management. Vervolgens zal Gerard Datema (manager excap digital) een workshop verzorgen, waarin je aan de slag gaat met het uittekenen van een klantreis, het vinden van opti-channel kansen (welke kanaal op welk moment) en tips krijgt hoe je de organisatie hierbij betrekt. 

Het programma en de locatie:

Deze ochtend vindt plaats in het AFAS theater in Leusden

  • 09.00 – 09.30 Inloop 
  • 09.30 – 10.15 Inspiratie-presentatie Customer Experience Management 
  • 10.15 – 10.30 Korte break 
  • 10.30 – 13.00 Workshop Customer Journey Mapping  

3 Redenen om je in te schrijven 

  • Je gaat minstens 3 concrete acties noteren waarmee je direct aan de slag kunt.
  • In voorgaande edities lieten al meer dan 1.000 CX zich inspireren en beoordeelden zij de masterclass met een 8,6.
  • De fantastische locatie en de inhoud zullen zorgen voor een sterke mix aan inhoud, nuttige kennismakingen en toepasbare voorbeelden uit de praktijk.

Gratis inschrijven kan via: https://excap.nl/kennis/2e-masterclass-customer-experience-management/

« Terug