Ronde tafel '“Unlocking Potential: Utilize Customer Insights for Success” (Möbius)

We begrijpen de cruciale rol die klantinzichten spelen bij het vormgeven van bedrijfsstrategieën en het stimuleren van groei. 🚀
Deze bijeenkomst - georganiseerd door Möbius en medegeorganiseerd door Alida - brengt industrie-experts en professionals zoals u samen om waardevolle inzichten te delen, ideeën uit te wisselen en innovatieve benaderingen te verkennen om gebruik te maken van klantinzichten.
PROGRAMMA
08.30: Welkom
09.00: Geen Enterprise Excellence zonder inzicht in de waarde van de klant (Leon van der Loo)
09.45: Hoe innovatieve merken zoals VMware en Fnac Darty klantgegevens gebruiken om betere beslissingen te nemen (Christian Collot)
10.30: Rondetafels
- 4 rondetafels van ~5 personen
- Discussie: "Wat is uw grootste uitdaging bij het gebruik van klantinzichten om CX te innoveren?
12.00: Samenvatting van de leerervaringen
12.30: Lunch
Het evenement wordt in het Engels gehouden omdat onze sprekers uit verschillende landen komen.
AANMELDEN
Je kan je via deze link aanmelden voor het gratis event op 19 oktober bij Möbius in Utrecht.
Archief > 2023 > oktober
- 05-10-2023 - Opleiding Consumentenpsychologie: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag (Institute for Service Leadership)
- 05-10-2023 - Capgemini Customer Experience Summit 2023 - Profesionals Program: Master the Driving Force of Change
- 05-10-2023 - Capgemini Customer Experience Summit 2023 - Top Managers Program: Master the Driving Force of Change
- 12-10-2023 - Masterclass Customer Experience Management (excap)
- 12-10-2023 - KCC Congres (CKC Seminars)
- 19-10-2023 - Ronde tafel '“Unlocking Potential: Utilize Customer Insights for Success” (Möbius)
- 19-10-2023 - Waardengedreven ontwerp (Informaat)