Opleiding Consumentenpsychologie: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag (Institute for Service Leadership)

In oktober start het Institute for Service Leadership met een nieuwe, inspirerende Opleiding tot Consumentenpsycholoog. De basis voor deze nieuwe opleiding ligt in de collegereeks De Psychologie van de Klant, die inmiddels al 8 keer heeft plaatsgevonden. In de nieuwe opzet is er nog meer ruimte voor overdracht van kennis: van docent naar deelnemers en van deelnemers naar elkaar. Daarnaast is de opleiding meer interactief en komt er meer nadruk komen te liggen op de vertaling van theorie naar de praktijk van alle deelnemers.
In 9 opleidingsdagen, verspreid over een periode van vier maanden, wordt ingegaan op de vraag hoe de bewuste en onbewuste processen in het brein van de consument werken, welke invloed ze hebben op elkaar en welke consequenties deze processen hebben voor het gedrag van de consument. Daarnaast wordt ingegaan op de mogelijkheden van organisaties om de beleving en het gedrag van klanten te beinvloeden, bewust of onbewust via subliminale beïnvloeding. Tot slot wordt in de reeks stilgestaan bij de (on)mogelijkheden van neuromarketing.
De opleiding wordt verzorgd door topwetenschappers van verschillende universiteiten: prof. Fred Van Raaij (Tilburg University), prof. Ale Smidts (Rotterdam School of Management), prof. Victor Lamme (Universiteit van Amsterdam), prof. Bob Fennis Universiteit Groningen), prof. Ko De Ruyter (Kings College Londen), dr. Femke van Horen (Vrije Universiteit) en dr. Bram Van den Bergh (Rotterdam School of Management).
Heb je interesse om deel te nemen, maar wil je eerst weten of het echt iets voor jou is, stuur dan even een persoonlijke mail naar h.pol@serviceleadership.nl. Wij nemen dan contact met je op. Je kunt natuurlijk ook altijd eerst even onze website bezoeken voor meer informatie. Hier vind je de opleidingsbrochure en het programma met actuele cursusdata.
Leden van het Platform voor Klantgericht Ondernemen kunnen deelnemen tegen het gereduceerde ledentarief € 6.950,- (excl. BTW). Dit is 500 euro korting met de kortingscode PvKO2023.
Archief > 2023 > oktober
- 05-10-2023 - Opleiding Consumentenpsychologie: over het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag (Institute for Service Leadership)
- 05-10-2023 - Capgemini Customer Experience Summit 2023 - Profesionals Program: Master the Driving Force of Change
- 05-10-2023 - Capgemini Customer Experience Summit 2023 - Top Managers Program: Master the Driving Force of Change
- 12-10-2023 - Masterclass Customer Experience Management (excap)
- 12-10-2023 - KCC Congres (CKC Seminars)
- 19-10-2023 - Ronde tafel '“Unlocking Potential: Utilize Customer Insights for Success” (Möbius)
- 19-10-2023 - Waardengedreven ontwerp (Informaat)