CX in 2 full days (CX Unraveled)

VOOR WIE:
Voor alle CX-professionals die hun CX-kennis en -vaardigheden willen verbeteren
PROGRAMMA:
CX IN DE PRAKTIJK
Verdiepen in het CX framework: belangrijkste theorie en concepten van de 6 pijlers en een breed scala aan best practices. Feiten, voorbeelden en hoe een businesscase op te bouwen om anderen te betrekken bij je CX-inspanningen.
Vul je CX Toolbox: leer en oefen met alle belangrijke CX-tools. Leer hoe je jouw CX-strategie uitrolt, jouw Voice of the Customer Programma verbetert, hoe je een brainstorm sessie uitvoert of werkt aan je eigen CX KPI-framework.
Gedurende de dag werk je met je eigen casus en pas je het geleerde direct toe in je eigen context.
TOEKOMSTIGE KLANTREIS
Breng je eigen klantreis in kaart. Leer hoe te werken van je huidige naar je gewenste klantreis.
ONZE WERKWIJZE
Om een optimale leerervaring te garanderen, is er voorafgaand aan de Masterclass een persoonlijke intake om jouw leerdoelen te bespreken. Twee weken na de Masterclass heb je een persoonlijke coaching sessie waarin we verder kunnen bespreken hoe je jouw inzichten kunt toepassen in je persoonlijke context. Deze 2-daagse Masterclass wordt gehouden op ons kantoor in Amsterdam.
INFORMATIE
Datum: 14 & 15 juni, 09.00 – 17.00 uur
Locatie: Utrechtsedwarsstraat 147A, Amsterdam
PRIJZEN Normaal: EUR 1399, voor PVKO leden EUR 1259
Wil je jouw CX-kennis verbeteren, groeien als professional en leren hoe je betere ervaringen kunt creëren binnen je organisatie? Dan is deze Masterclass iets voor jou!
Voor meer info over de masterclass klik hier. Voor vragen over de registratie kan er gemaild worden naar hello@cxunraveled.com.
Archief > 2023 > juni
- 08-06-2023 - Lunch & Learn Bijeenkomst (Hogeschool Utrecht)
- 09-06-2023 - CX in 1 day: Get inspired & activated (CX Unraveled)
- 14-06-2023 - CX in 2 full days (CX Unraveled)
- 20-06-2023 - The State of B2B in The Netherlands (SpotOnVision)
- 21-06-2023 - CX in 2 half days: Get inspired & activated (CX Unraveled)
- 22-06-2023 - Open Varen
- 27-06-2023 - KSF HR-congres 2023
- 28-06-2023 - CX Advanced (CX Unraveled)