CX in 1 day: Get inspired & activated (CX Unraveled)

cx-1day.jpg09-06-2023 09:00

VOOR WIE 

Voor iedereen die meer wil weten en zich wil laten inspireren op het gebied van klantbeleving

PROGRAMMA

WAT, WAAROM EN HOE VAN CX 

Wat is klantbeleving (CX)? 

Waarom is het belangrijk voor je en jouw bedrijf om te investeren in klantbeleving? Feiten & cijfers waarmee je anderen kunt overtuigen. 

Hoe creëer je een ongeëvenaarde klantbeleving? Hier geven we een overzicht van de 6 pijlers van klantbeleving. 

  • Strategie 
  • Klantinzicht 
  • Design 
  • Meten 
  • Organisatie 
  • Cultuur 

Per pijler delen we de belangrijkste theorie, beste methodes en ga je aan de slag met één praktische oefening. De hele dag werken we met een gezamenlijke casus.

CX TOOL: DE KLANTREIS (CUSTOMER JOURNEY MAPPING)

Wat is het & hoe gebruik je het? We brengen met elkaar een klantreis in kaart. 

ONZE WERKWIJZE 

Om een ​​optimale leerervaring te garanderen, is er voorafgaand aan de Masterclass een persoonlijke intake om jouw leerdoelen te bespreken. Twee weken na de Masterclass heb je een persoonlijke coaching sessie waarin we verder kunnen bespreken hoe je jouw inzichten kunt toepassen in jouw persoonlijke context. Deze Masterclass van een hele dag vindt plaats op ons kantoor in Amsterdam. 

INFORMATIE

Datum: 9 juni 2023, 09.00 – 17.00 uur

Locatie: Utrechtsedwarsstraat 147A, Amsterdam

Prijzen: Normaal: €699 voor PVKO leden €629

Wil je jouw CX-kennis verbeteren, groeien als professional en leren hoe je betere ervaringen kunt creëren binnen je organisatie? Dan is deze Masterclass iets voor jou!

Voor meer info over de masterclass klik hier. Voor vragen over de registratie kan er gemaild worden naar hello@cxunraveled.com.

« Terug