Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuw lid flowresulting stelt zich voor

Logo Flowresulting high rev 380.pngdonderdag 17 november 2016

Wie zijn wij?
flowresulting helpt bedrijven te kiezen wie ze willen zijn voor welke klanten. Als geen ander weten we hoe je een onderscheidende klantbeleving ontwerpt én hoe je de organisatie meeneemt om dat elke dag waar te maken.

We zijn experts op het gebied van customer journey. Wat ons o.a. onderscheidt, is dat we daarbij veel oog hebben voor de employee journey. Ook helpen we bedrijven om op basis van feiten-analyse te bepalen welke investeringen in klantbeleving het meest bijdragen aan NPS en klantrentabiliteit.

Klantgericht ondernemen zit in ons DNA. We bestaan ruim 15 jaar, zijn gevestigd in Utrecht en 20 man sterk. We zijn trots op onze NPS van +73 en het feit dat we veel verschillende bedrijven mogen ondersteunen naar een meer klantgerichte organisatie (o.a. Volkswagen, Rabobank, Schiphol, de RET, Nationale Nederlanden, Havenbedrijf Amsterdam, etc.).

Waarom zijn we lid van PvKO?
We delen graag onze lessen uit de praktijk en horen die graag van anderen. Daarnaast hopen we een bijdrage te leveren aan de kennisontwikkeling op het gebied van klantgerichtheid.

Anders Jansen, partner flowresulting

Labels

« Terug

Reacties op 'Nieuw lid flowresulting stelt zich voor'

Eric L Kelly
Geplaatst op: 30-12-2016 07:20
You have an incredible writing skill. The article is exceptionally good and straightforward. This is precisely what I require. I have never thought the selection representatives give careful consideration in online networking like that. Incredible post keeps up posting such great information. You can use this best essay writing service for any kind of academic writing work.

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.