Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor

Logo Expectations Management 380 x270.jpgwoensdag 24 februari 2016

Wat doet Expectations Management?

Met Expectations bouwt u aan duurzame klantrelaties.
Expectations begeleidt bedrijven bij het verbeteren van klantgerichtheid met behulp van de Expectations Monitor. De methode is gebaseerd op het waarmaken van klantverwachtingen. Bedrijven denken te weten wat de klant van hun verwacht zonder dat ze het ooit gevraagd hebben. Het gevolg hiervan is dat er meer gesproken wordt over klanten in plaats van met klanten.
De begeleiding bestaat uit de implementatie van de Expectations Monitor (software in de cloud), workshops met betrekking tot het gebruik én ondersteuning bij het verbeteren van de prestaties. Het is praktisch, direct toepasbaar en richtinggevend aan de interne organisatie. Het zorgt er voor dat de organisatie klantgerichter wordt en de klanttevredenheid stijgt. Op deze manier wordt er gewerkt aan de relatie met de klant en aan de kwaliteit van het product. Twee componenten die van belang zijn bij klantloyaliteit. Na enige tijd beoordeelt de klant de prestaties op de zelf uitgesproken verwachtingen.

Expectations produceert geen onderzoeksrapport, maar levert een methode waar medewerkers vanaf dag 1 direct zelf mee aan de slag kunnen.


Waarom vinden we klantgericht ondernemen belangrijk en zijn we lid geworden van PvKO?
Net als het PvKO wil Expectations bijdragen aan een klantgericht Nederland. Door alle economische en technische ontwikkelingen heeft de klant macht in het verkoopproces. We praten tegenwoordig over Unique Buying Points in plaats van Unique Selling Points. Bedrijven zullen hier op in moeten spelen. Niets doen is geen optie.
Meer informatie kunt u vinden op www.expectations.nl

 Mike van Beek, Directeur Expectations Management

Labels

« Terug

Reacties op 'Nieuw lid Expectations Management stelt zich voor'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.