Draag bij aan een klantgericht Nederland

Sitemap

Nieuw Lid Blauw Research stelt zich voor

Logo Blauw Research 380x270.jpgmaandag 07 december 2015

Wat doet Blauw Research?

Blauw Research is een toonaangevend marktonderzoekbureau. Naast merk & communicatie en marketing & productinnovaties richten we ons op customer experience vraagstukken.

Bij Blauw kijken we hoe organisaties waarde aan de klant kunnen toevoegen, hoe je klanten enthousiast kunt maken. Want met enthousiaste klanten heb je een positieve relatie die zorgt voor meer groei, meer omzet en meer winst. Maar we kijken ook hoe je je eigen medewerkers enthousiast voor je klanten kunt maken. Want enthousiaste medewerkers zetten graag een stapje extra. Voor de klant en voor jouw organisatie, en daar heeft iedereen profijt van.

Waarom vinden jullie klantgericht ondernemen belangrijk en zijn jullie lid geworden van PvKO?

Over klantgericht ondernemen wordt veel gesproken, het is een heel divers vakgebied waarin we nog veel van elkaar kunnen leren. Door ervaringen uit te wisselen & ons netwerk te verbreden, zorgen we er samen voor dat de klant écht onder de aandacht blijft.

 

Babs Asselbergs, Expertise Manager Customer Experience

Labels
PvKO nieuws

« Terug

Reacties op 'Nieuw Lid Blauw Research stelt zich voor'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.