Sitemap

Over Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mrt
21
Inspiratiesessie Cultuur als drijvende kracht voor succesvol klantgericht veranderen – de employee journey als vertrekpunt
apr
11
Ronde Tafel: Agile doen of Agile zijn?

Bekijk alle events

Kennis opdoen en met mensen sparren die ook dagelijks bezig zijn met krachten winnen en verbinden is waarom wij lid zijn.
- Rens van Loon, Database marketing specialist, Alzheimer Nederland
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel

Een consument die geen communicatiekanalen meer ervaart maar enkel het bedrijf ziet als geheel, dat is de opzet van een omnichannel strategie. Hoe creëer je een combinatie van kanalen met de bijbehorende voordelen en mogelijkheden? In menig klantcontact- of communicatieafdeling leidt dit tot een vorm van keuzestress. Dit geldt zowel bij inbound en outbound communicatie!

Deze Inspiratiesessie maakt de realiteit van omnichannel inzichtelijk! Drie sprekers uit verschillende branches delen hun successen, afwegingen en struggels rond kanaalkeuzen en kanaaleffectiviteit van vandaag en van de toekomst. Hoe gaan zij om met belangrijke nieuwe technologische ontwikkelingen en hoe richten zij hun omnichannel-strategie in? Wat is de optimale mix tussen de offline en de online wereld? En die tussen digital en human?

Welkom bij de Inspiratiesessie in Antwerpen, waar Vlaamse en Nederlandse klantgerichtheidsprofessionals elkaar ontmoeten, waar de community kennis deelt en verrijkt en waar deelnemers worden geïnspireerd door bijzondere verhalen.

Mis het niet, maak kennis met PvKO België en schrijf je in voor dit event. Ben je al PvKO lid? Jouw toegang is gratis!

SPREKERS

Thomas de Ganck | Head of Digital | Lidl België & Luxemburg
Hoe Lidl zich klaarstoomt voor het phygitale tijdperk. Lidl België trekt sinds twee jaar versneld de kaart van e-commerce en digitale innovatie. Verschillende digitale pilootprojecten hengelen naar het enthousiasme van on- en offline klanten. Opjagen laten ze zich daarbij niet op de Belgische hoofdzetel in Merelbeke, nabij Gent. “Onze e-investeringen stemmen we af op wie we zijn, niet omgekeerd”, zegt Thomas De Ganck.

Christiaan Koenders | Manager Klantcontact | Ymere
Sinds haar oprichting in 1852 biedt woningcorporatie Ymere betaalbare huurwoningen aan mensen met een bescheiden inkomen. Met meer dan 70.000 woningen in Amsterdam, Almere, Haarlem, Haarlemmermeer en Weesp is de diversiteit aan bewoners groot en het aantal klantcontacten via telefoon, web, e-mail, chat, whatsapp, social media en balie enorm. Christiaan bespreekt waarom variatie in klantbediening nodig is, welke inzichten hiervoor nodig zijn en hoe Ymere deze in praktijk brengt.

Bart Temmermans | General manager | publiq
publiq heeft een omnichannel strategie om vrijetijdsinfo bij de Vlaming te krijgen en ze zo te inspireren tot meer participatie. Ook zetten zij hard in om een vrijetijdspas met discounts voor loyale consumenten en de nieuwe museumpas via een groot aantal kanalen over de bühne te brengen. Bart neemt ons mee in hun communicatiepallet: de directe kanalen (online presence, eigen site en social media) en de indirecte (co-branded partnerships, white-label, online en print; museumbalies en corporate deals). Hoe maken zij afwegingen? Wat werkt voor welk product het beste? En waarom?

AVONDVOORZITTER

Yves Van Dorsselaer | Director of Sales & Operations | Store Support België
“Klantbeleving is al lang niet enkel meer belangrijk in offline kanalen. Meer en meer moeten bedrijven zorgen dat hun klanten ongeacht het kanaal dat ze gebruiken een geweldige ervaring beleven. Maar hoe zorg je ervoor dat je klant overal een geweldige beleving ervaart? Wat zijn de valkuilen en hoe kunnen deze omzeild worden. Yves Van Dorsselaer geeft vanuit onderzoekmatig standpunt antwoord op deze vragen.”

Welkom in Antwerpen!
Vier keer per jaar is PvKO in België actief.

Het zijn inspiratiesessies waarin we klantgericht België willen laten kennismaken met de PvKO community. Uiteraard zijn Nederlandse leden en geïnteresseerden van harte welkom.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400x212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. Indien je na dit event lid wil worden, wordt het bedrag betaald voor deze sessie afgetrokken van de lidmaatschapsfee.

Lid worden PvKO België
Word nu lid tot eind 2019 en geniet van 5 inhoudelijk zeer sterke inspiratiesessies in België.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Deel met anderen