Sitemap

Over Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
sep
12
Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!
sep
24
Ronde Tafel: Bot First voor elk bedrijf

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Duurzame energie voor iedereen, overal en altijd. De klant staat hierin centraal, want alleen samen met onze klanten kunnen we de wereld steeds een stukje mooier maken. Het lidmaatschap bij PvKO biedt ons de unieke mogelijkheid om deze klantgerichtheid continue te blijven verbeteren. Dit komt enerzijds door de goede kwaliteit van de bijeenkomsten, en anderzijds door de open en betrokken PvKO leden. Die combinatie zorgt voor een unieke dynamiek die ons telkens verrast, stimuleert en de tools biedt om verder te ontwikkelen in onze klantgerichtheid.
- Jan-Hein Pierik, Head of Customer Care, Vandebron

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie PvKO België: De realiteit van Omnichannel

Een consument die geen communicatiekanalen meer ervaart maar enkel het bedrijf ziet als geheel, dat is de opzet van een omnichannel strategie. Hoe creëer je een combinatie van kanalen met de bijbehorende voordelen en mogelijkheden? In menig klantcontact- of communicatieafdeling leidt dit tot een vorm van keuzestress. Dit geldt zowel bij inbound en outbound communicatie!

Deze Inspiratiesessie maakt de realiteit van omnichannel inzichtelijk! Drie sprekers uit verschillende branches delen hun successen, afwegingen en struggels rond kanaalkeuzen en kanaaleffectiviteit van vandaag en van de toekomst. Hoe gaan zij om met belangrijke nieuwe technologische ontwikkelingen en hoe richten zij hun omnichannel-strategie in? Wat is de optimale mix tussen de offline en de online wereld? En die tussen digital en human?

Welkom bij de Inspiratiesessie in Antwerpen, waar Vlaamse en Nederlandse klantgerichtheidsprofessionals elkaar ontmoeten, waar de community kennis deelt en verrijkt en waar deelnemers worden geïnspireerd door bijzondere verhalen.

Mis het niet, maak kennis met PvKO België en schrijf je in voor dit event. Ben je al PvKO lid? Jouw toegang is gratis!

SPREKERS

Thomas de Ganck | Head of Digital | Lidl België & Luxemburg
Hoe Lidl zich klaarstoomt voor het phygitale tijdperk. Lidl België trekt sinds twee jaar versneld de kaart van e-commerce en digitale innovatie. Verschillende digitale pilootprojecten hengelen naar het enthousiasme van on- en offline klanten. Opjagen laten ze zich daarbij niet op de Belgische hoofdzetel in Merelbeke, nabij Gent. “Onze e-investeringen stemmen we af op wie we zijn, niet omgekeerd”, zegt Thomas De Ganck.

Christiaan Koenders | Manager Klantcontact | Ymere
Sinds haar oprichting in 1852 biedt woningcorporatie Ymere betaalbare huurwoningen aan mensen met een bescheiden inkomen. Met meer dan 70.000 woningen in Amsterdam, Almere, Haarlem, Haarlemmermeer en Weesp is de diversiteit aan bewoners groot en het aantal klantcontacten via telefoon, web, e-mail, chat, whatsapp, social media en balie enorm. Christiaan bespreekt waarom variatie in klantbediening nodig is, welke inzichten hiervoor nodig zijn en hoe Ymere deze in praktijk brengt.

Bart Temmermans | General manager | publiq
publiq heeft een omnichannel strategie om vrijetijdsinfo bij de Vlaming te krijgen en ze zo te inspireren tot meer participatie. Ook zetten zij hard in om een vrijetijdspas met discounts voor loyale consumenten en de nieuwe museumpas via een groot aantal kanalen over de bühne te brengen. Bart neemt ons mee in hun communicatiepallet: de directe kanalen (online presence, eigen site en social media) en de indirecte (co-branded partnerships, white-label, online en print; museumbalies en corporate deals). Hoe maken zij afwegingen? Wat werkt voor welk product het beste? En waarom?

AVONDVOORZITTER

Yves Van Dorsselaer | Director of Sales & Operations | Store Support België
“Klantbeleving is al lang niet enkel meer belangrijk in offline kanalen. Meer en meer moeten bedrijven zorgen dat hun klanten ongeacht het kanaal dat ze gebruiken een geweldige ervaring beleven. Maar hoe zorg je ervoor dat je klant overal een geweldige beleving ervaart? Wat zijn de valkuilen en hoe kunnen deze omzeild worden. Yves Van Dorsselaer geeft vanuit onderzoekmatig standpunt antwoord op deze vragen.”

Welkom in Antwerpen!
Vier keer per jaar is PvKO in België actief.

Het zijn inspiratiesessies waarin we klantgericht België willen laten kennismaken met de PvKO community. Uiteraard zijn Nederlandse leden en geïnteresseerden van harte welkom.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400x212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event. Indien je na dit event lid wil worden, wordt het bedrag betaald voor deze sessie afgetrokken van de lidmaatschapsfee.

Lid worden PvKO België
Word nu lid tot eind 2019 en geniet van 5 inhoudelijk zeer sterke inspiratiesessies in België.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding gaat u ermee akkoord dat u tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht u binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kunt u een vervanger regelen.

Deel met anderen