Sitemap

Over Inspiratiesessie "De transformatiekracht van IoT: meer dan alleen technologie."

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mei
9
Inspiratiesessie De psychologie van klantgericht ondernemen
mei
23
Ronde Tafel: Een klantgerichte Digitale Identiteit?

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie "De transformatiekracht van IoT: meer dan alleen technologie."

De wereld raakt steeds meer verbonden door slimme apparaten om alles en iedereen heen. Niet alleen de smartphone, maar ook de cv-ketel, de straatlantarens, auto’s en zelfs complete luchthavens communiceren straks met ons én met elkaar. Volgens Futuroloog Ostendorf gaat ‘IoT de wereld zó veranderen dat we het straks nauwelijks nog terugkennen.’

Maar waar staan we nu? Internet of Things: slimme oplossingen die leiden tot nieuwe businessmodellen, omzetgroei en kostenvermindering en last but nog least tot waardevollere klantbeleving. Aan de hand van enkele cases maakt deze Inspiratiesessie zichtbaar wat de belangrijkste stappen, uitdagingen en succesfactoren zijn bij de succesvolle implementatie van IoT voor de klantgerichte ondernemer / professional.

Een rolstoel vinden zonder zoeken op Schiphol, optimaal wachtrijmanagement en hostmanship bij ING, de people flow in het stadsleven beinvloeden door KONE Connected Services, zijn de voorbeelden van succesvolle IoT toepassingen die de revue passeren tijdens deze Inspiratiesessie.

Laat je onderdompelen in het gloednieuwe VodafoneZiggo Central Office in Utrecht en vind in het interactieve deel zelf uit waar je organisatie in het IoT speelveld staat en waar kansen liggen.

Sprekers

Dragos Ion | Digital Transformation Manager | ING
Binnen het traject van Floor (de hospitality solution) verantwoordelijk vanuit ING als digital transformation manager en product owner.

Remco van Riet | Consultant | Innovator | Product Owner | Milvum
Binnen het traject van Floor verantwoordelijk vanuit Milvum als innovator en delegated product owner.

Hoe zorg je met IoT voor een optimale gastvrije klantbeleving in het ING kantoor? Dragos en Remco nemen je mee in het ontwikkelproces van de IoT hospitality solution, Floor. Hoe kwam het idee tot stand, hoe verliep het designproces, wat betekent het voor de medewerker en uiteraard hoe ervaart de klant het?

Mike Broens | Technical Business Consultant | Trigion
Op Schiphol vragen jaarlijks 450.000 invalide personen hulp om van A naar B te komen. Die verzoeken moeten officieel 48 uur van tevoren bekend zijn, maar 50% wordt later of zelfs niet gemeld. Iedereen kan de rolstoelen op de luchthaven gebruiken. Ze kunnen dus overal staan. Hoe krijg je passagier, begeleider en rolstoel snel bij elkaar? Mike vertelt over hoe IoT bijdraagt aan de ‘seamless passenger flow’ waar luchthaven Schiphol voor staat.

Robert van Westing | Directeur Service | KONE Nederland 
Predictief onderhoud door IoT en Artificial Intelligence. Iedereen heeft het over IoT – het is een trend. Je verbindt zaken met de cloud en het levert een enorme hoeveelheid data op. Is dat nou echt spannend? Waar het echt interessant wordt is als je er intelligentie aan toe voegt en daarmee betekenis kan geven aan beleving. En dat is wat KONE doet met het concept van 24/7 Connected Services.

 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400X212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen