Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening

Inspiratiesessie: CX loont – ook in de publieke dienstverlening

Over de sprekers

  1. Dies Weijschedé

    Dies Weijschedé

    Dies werkt als onderzoeker bij het lectoraat Marketing & Customer experience van de Hogeschool Utrecht. Hij houdt zich bezig met het verbeteren van Customer Experience in digitale contexten. Op dit moment werkt hij aan een project ‘Een proactieve overheid’, waarin hij publieke dienstverleners helpt om proactieve dienstverlening te ontwikkelen vanuit burgerperspectief, om armoede te voorkomen.
  2. Edo van der Zouwen

    Edo van der Zouwen

    Edo werkt bij de gemeente Amsterdam. Daar werkt hij met een team aan het opzetten van een gemeentebreed Customer Experience programma. Edo heeft een verleden in marketing, marketingmanagement, strategisch marketingadvies, dienstverlening, klanttevredenheid en customer experience management. Dit deed hij lange tijd als zelfstandig adviseur en daarvoor in bedrijven als Unilever, PricewaterhouseCoopers en Sonera. Behalve een studie Bedrijfskunde heeft hij in 2012 de Postdoc Customer Experience Management van Beeckestijn succesvol afgerond. Hij woont in Amsterdam, werkt daar dus ook, is gek op tennis, fietsen, lezen, zijn vriendin Ilse en zijn zoontje Mats.
  3. Harald Pol

    Harald Pol

    Harald is oprichter van The Customer Connection en het Institute for Service Leadership. In deze hoedanigheid heeft hij vele bedrijven, zowel in profit als non-profit, geholpen bij het vergroten van hun markt- en klantgerichtheid. In juni 2017 is Harald gepromoveerd aan de Universiteit Twente op het onderwerp ‘Mastering Meaningful Customer Connections’. Sinds die tijd is Harald parttime verbonden aan de Hogeschool Utrecht, waar hij verantwoordelijk is voor de onderzoekslijn Klantbeleving & Digitalisering, Harald schreef een aantal boeken over klantgericht ondernemen en klantbeleving. Zijn meest recente boek is ‘De reis door het Rijk van Koning Klant. Het geheim van excellente klantbeleving’ verscheen in 2019 en werd genomineerd voor Managementboek van het Jaar.
  4. Robert Vels

    Robert Vels

    Robert is Lead Customer Experience Management bij RVO. Hij gelooft dat als je je verdiept in de mens (klant/burger/ondernemer) je dienstverlening een menselijk gezicht kan geven. Hij begeleidt (overheids)organisaties dit gezicht vorm te geven door Customer Experience Management praktisch te maken. Zijn drijfveer om voor de overheid te kiezen is dat de ‘klanten’ van de overheid geen keus hebben in de aanbieder. Daarom zouden overheidsorganisaties klantgerichte dienstverlening met een menselijk gezicht als drijfveer moeten hebben. En dagelijks willen gaan voor een top klant- en medewerkersbeleving. Robert heeft een bewezen track record als interim manager en zelfstandig consultant en is tevens CCXP (Certified Customer Experience Professional). Hij woont met vrouw en zoon in Delft. In z’n vrije tijd is hij vaak te vinden op de racefiets, in de gym, of als skileraar op de piste.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 maart.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Leden Gratis
Entree voor Niet-Leden € 195,00
PvKO Voucher Gratis
Welkom VDP-leden Gratis
Welkom genodigden HU-consortium Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.