Sitemap

Over Ronde Tafel Online: service design en groei met Movir

brochure 

NB

nov
3
Ronde Tafel Online: Service Design en groei met Movir
nov
10
Inspiratiesessie: Klantgericht Maatschappelijk Ondernemen - CX with a purpose
nov
23
Inspiratiesessie ‘Klantinteractie wordt nooit meer wat het was’

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Ronde Tafel Online: service design en groei met Movir

Al ruim voor de pandemie was persoonlijke gezondheid een hot item: steeds meer mensen willen pro-actief omgaan met hun fysieke en mentale gezondheid via zaken als periodieke checkups, mobiele apps, voeding en life coaching. Als arbeidsongeschiktheidverzekeraar heeft Movir besloten deze kans op te pakken en een beweging te maken richting “the first mile of health” via hoogstaande nieuwe preventieve dienstverlening voor zelfstandigen op het snijvlak van gezondheid en business.

Wat kun jij als klantgerichtheidsprofessional leren van de Movir case? Hoe je vanuit trends nieuwe groeikansen kan distilleren. Hoe het denken in niches veel scherpere proposities oplevert. Hoe je via co-creatie risico’s mitigeert in het design proces. Hoe je via onverwachte samenwerkingen met partijen buiten je core-business verrassende proposities lanceert. Hoe je via een bewijsgedreven innovatieproces je stakeholders echt aan boord krijgt.  

Allemaal vragen die jou kunnen helpen om groeikansen te signaleren en om te zetten in concrete actie. Gun jezelf anderhalf uur Ronde Tafel Online en schrijf je in voor deze kleinschalige setting waar veel ruimte is voor jouw vragen.  

SPREKERS

ABAb Chakai | Business Model Innovation | MOVIR
Ab is Innovatiespecialist bij Movir, de arbeidsongeschiktheidsverzekeraar van Nederland voor zelfstandig ondernemers. Vanuit een carrière bij NN-Sparklab, het innovatielab van Nationale-Nederlanden, is Ab ruim 5 jaar bezig geweest met het ontdekken van nieuwe groeikansen vanuit trends in de markt en het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening op het gebied van huisbeveiliging en cyber-risico's. Bij Movir is hij inmiddels een jaar bezig met “de first mile of health”: ondernemers helpen gezond blijven via preventieve dienstverlening. 

joost 2Joost van de Velde | Founder & General Manager | ktc
Joost is founder van ktc, human-centered design bureau uit Eindhoven en Mexico Stad. Ktc gebruikt een mensgerichte onderzoeks - en ontwerp filosofie om vanuit opkomende markten kansen te distilleren en vernieuwende diensten en business modellen te lanceren.

 

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400.JPG

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00
PvKO Voucher Gratis

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 24 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen