Sitemap

Over Inspiratiesessie LIVE: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

brochure 

NB

jun
24
Inspiratiesessie LIVE: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?
sep
14
Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)
okt
7
Workshop | Innoveren met impact

Bekijk alle events

Het Platform voor Klantgericht Ondernemen biedt mij de mogelijkheid om samen met andere professionals ervaringen uit te wisselen, kennis op te bouwen en vragen aan elkaar te stellen op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving. De diversiteit binnen het platform brengt nieuwe invalshoeken en zorgt ervoor dat ik op de hoogte blijf van nieuwe ontwikkelingen en kansen die toepasbaar zijn binnen mijn eigen werkveld. De informele sfeer zorgt ervoor dat je snel nieuwe contacten maakt en je netwerk kan vergroten.
- Meriek Everts, Marketeer Klantbeleving, ABN AMRO Verzekeringen
Knap hoe PvKO altijd weer een interessante en inspirerende sessie weet te organiseren, ook online!. De praktijkvoorbeelden en bevlogen sprekers maken dat ik met veel plezier en energie de take out projecteer op mijn eigen activiteiten op gebied van klantbeleving voor Schiphol.
- Andrea Christofi, Manager Customer Experience, Schiphol Group
VGZ is graag lid van PvKO. Een fijn netwerk waar in openheid wordt gesproken over de do’s en don’ts in klantbedieningsland. We waarderen de breedte van onderwerpen en de feedback die komt als we zelf een casus of voorbeeld inbrengen. Voor ons is het ook een heel mooie kans om een kijkje te krijgen in de keuken van andere klantgerichte bedrijven.
- Niels van Gorp, Data Strategist / Ethicist, Coöperatie VGZ
Bij Platform voor Klantgericht Ondernemen (PvKO) is iedere inspiratiesessie of ronde tafel een feestje! PvKO prikkelt en inspireert mij iedere keer met nieuwe ideeën, schud mij ook soms even wakker en brengt mij weer terug naar de kern; naar daar waar customer- en employee experience echt om draait. PvKO brengt mij op de hoogte van de laatste trends in customer – en employee experience land. Dat vind ik oprecht zo fijn. Iedere keer weer interessante thema’s en sprekers die passen bij mijn eigen ontwikkeling reis. En niet te vergeten de uitstekende organisatie erachter. PvKO is het levende voorbeeld van ‘practice what you preach’. Met veel enthousiasme neem ik iedere keer de opgedane kennis mee naar mijn werk binnen Rotterdam The Hague Airport en mijn persoonlijke CX-kennis bril daarbuiten.
- Sannah van der Sman, Customer Experience medewerker, Rotterdam The Hague Airport
PvKO is voor mij een belangrijke inspiratiebron voor de toepassing van Customer Experience in Nederland & Belgie. De hands-on cases, de prikkelende sprekers en de reikwijdte aan onderwerpen zorgen ervoor dat ik mijn werk als CX strategist & service designer nog beter kan doen. Daarnaast is het fijn om op regelmatige basis met andere CX fanaten bij een te komen.
- Thirza Schaap, Schaap Consultancy
Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
In ons onderwijs wordt veel aandacht besteed aan klantbeleving. Zowel inhoudelijk in lessen als ook in onze aanpak richting studenten. Via de PvKO inspiratiessessies houd ik mijn expertise up-to-date en leer ik meer over het thema klantbeleving bij vele mooie bedrijven. Daarnaast heb ik via PvKO mijn netwerk mogen uitbreiden met vele inspirators.
- Wesley Put-van den Beemt, Teammanager Tourist Experience, Breda University
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie LIVE: Klantgeluk start bij jouw geluk! Hoe dan?

Werkgeluk = klantgeluk! Wetenschappelijk onderzoek toont het aan!

Welkom bij de Inspiratiesessie over werkgeluk! Welkom bij een zomerse bijeenkomst aan de Bergsche Plassen in Rotterdam, een ideale plek voor de eerste live inspiratiesessie na 15 maanden online .. als dat geen werkgeluk is!

Wat maakt blij? Heb je eigenlijk invloed op je eigen (werk)geluk en zo ja… wat kun je dan doen om dit te vergroten? En hoe zorg je als werkgever voor een organisatie die werkgeluk stimuleert?

Verheug je op een sessie waarin je antwoord gaat vinden op de bovenstaande vragen. Helma en Hanneke van DOES Adviesgroep schetsen het kader. Hoe werkt het? Chief Happiness Officer van New10, Sebastian laat zien hoe hij er invulling aan geeft en Vera en haar collega’s van Superstaff vertellen in persoonlijke verhalen hoe werkgeluk voor hen het verschil maakt. In deze Inspiratiesessie operationaliseren we de prachtige uitgangspunten van werkgeluk? Daar wil jetoch  bij zijn!

We gaan elkaar ontmoeten op een RIVM verantwoorde manier met maximaal 50 deelnemers en met veel buitenlucht en anderhalve meter afstand.

SPREKERS

SebastianSebastian Sawicki | Chief Happiness Officer | New10
Voor Sebastian betekent werkgeluk drie dingen: 1. plezier en voldoening halen uit je werk; 2. jezelf ontwikkelen als persoon & professional en 3. samenwerken met leuke collega’s. Hij laat ons zien hoe hij invulling geeft aan de mooie functie van Chief Happiness Officer van New10. En vertelt wat werkgeluk hen oplevert en hoe hij de hele organisatie daarin meekrijgt.

238 borrelHelma Veenstra en Hanneke Bor | DOES Adviesgroep
Helma en Hanneke nemen je mee in de wereld van werkgeluk. Zij geven je inzicht in wat werkgeluk is, wat het kan opleveren én hoe je (nog) meer werkgeluk in de organisatie kunt krijgen. Je hebt het thema werkgeluk misschien al eens voorbij zien komen of je bent er al mee bezig. Maar hoe bevorder je het werkgeluk binnen jouw organisatie? Wat kun je ermee, wanneer is het slim om hiermee aan de slag te gaan en hoe doe je dat dan? Deze vragen beantwoorden Helma en Hanneke in deze inspirerende en interactieve sessie over werkgeluk.

veraVera van Amsterdam | SuperStaff
Hoe medewerkersgeluk zich vertaalt naar een optimale klantbeleving? Vera van Amsterdam van SuperStaff – matchmaker tussen gastgerichte mensen en de leukste werkgevers – gaat het gesprek aan met een aantal medewerkers. Deze medewerkers creëren dagelijks (kleine) geluksmomentjes bij klanten en gasten. Of het nou gaat om het bezorgen van een culinaire belevenis aan huis voor Thuis uit Eten, het ontzorgen en verzorgen van de gasten op de Eurostar trein of het goedkeuren van een verzekeringsaanvraag bij de Vereende door middel van een oplossing op maat. Stuk voor stuk maken deze mensen het verschil en delen zij graag hoe hun werkgeluk invloed heeft op hun klantgerichtheid en wat een werkgever kan doen om dit positief te beïnvloeden.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 def.jpeg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft jouw organisatie nog niet eerder een PvKO event bijgewoond? En overweeg je een lidmaatschap? Mail ons en vind uit of je kosteloos kan kennismaken.

Deel met anderen