Workshop Online: In 4 stappen naar Data Driven Change met jouw CX ActionBoard
Wil jij je data gedreven Customer Experience programma een stuk verder brengen in je rol als professional in de vakgebieden Customer Experience, NPS, Customer Insights, klantcontact en verandermanagement?
Dan is deze hands-on workshop iets voor jou:
- Krijg meer grip op CX metrics, KPI’s en besturing voor verbetering.
- Maak een duidelijke blauwdruk voor je data gedreven CX programma.
- Breng alle bouwstenen bij elkaar.
- Maak tastbaar hoe je kunt sturen.
- Creëer interne zichtbaarheid en impact voor jouw CX programma.
Je werkt onder leiding van experts in het data driven CX vakgebied aan een CX Insights Framework om zo tot een duidelijke blauwdruk te komen voor je data gedreven CX Programma. Hierbij komen voorbeelden aan bod van organisaties die je voorgingen. Daarna ga je zelf – in breakouts – aan de slag met het CX Data Canvas, waarin je alle bouwstenen bij elkaar brengt. Ten slotte doen we een vingeroefening hoe je dit kunt communiceren binnen je organisatie aan de hand van CX Action Boards.
Door de interactieve setting met de praktische invulling in kleine groepen is het aantal deelnemers beperkt tot 45!
Wees er dus snel bij! En schrijf je met maximaal 2 deelnemers per organisatie in.