Ronde Tafel Online: Selfservice met een menselijke maat? Hoe doet VodafoneZiggo dat?
Over de sprekers
-
Eric Hartmans
Eric is ruim 25 jaar actief in Klantcontact in diverse rollen en bij verschillende organisaties. Sinds 4 jaar is Eric werkzaam bij VodafoneZiggo als Customer Engagement Specialist. Voor elk organisatie is het belang om klantgericht te zijn, de klant te begrijpen en een bijzondere klantbeleving te realiseren. Door te blijven verbeteren- en innoveren op klantcontact gebied, blijven organisaties streven naar die 9+ ervaring waar klanten naar op zoek zijn. En dat is precies wat Eric zo aanspreekt. ‘Ik vind het boeiend om samen met onze klanten te kijken naar een optimale invulling van het klantcontact, wat hun klanten verwachten en hoe deze waargemaakt zouden kunnen worden.’ -
Peter Jongeneel
Peter is Business Development Manager en Klantcontactspecialist bij Content Guru. Binnen diverse organisaties heeft hij eerder ervaring opgedaan in het opzetten en managen van service organisaties, diverse sales kanalen en het optimaliseren van logistieke processen. De laatste jaren is Peter actief bij de inrichting van de juiste tools voor klantinteracties en de acceptatie/bewustzijn onder de medewerkers hoe zij iedere dag het verschil kunnen maken. Peter gaat tijdens de rondetafel-sessie dieper in op de contactcenter trends en zal samen met Lisianne en Pepijn de breakout sessies begeleiden.