Sitemap

Over Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe

okt
28
Inspiratiesessie: Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
okt
29
Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe
nov
10
Workshop: Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen

Bekijk alle events

Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Ronde Tafel Online: De CX Business Case van hollandsnieuwe

Is CX management altijd een afweging tussen kosten en experience of gaat kostenverlaging ook samen met een groeiende klantbeleving en engagement? Sarah Baart, Manager Customer Experience en Processes & Customer Care van hollandsnieuwe & Kees Kerkvliet, Managing Director bij TOTE-M vertellen ons daar meer over in een duo-presentatie tijdens de Ronde Tafel Online van 29 oktober.

Je kunt je verheugen op een inspirerende praktijkcase over hoe hollandsnieuwe een onderscheidende en memorabele customer journey realiseert met loyalere klanten en gemotiveerde medewerkers tot gevolg en tegelijkertijd de kostenkant scherp bewaakt.

We zoomen in op de ‘businesscase’ van het optimaliseren van het touchpoint chatbot. En hoe Sarah en haar team hierbij met een beperkt budget slimme keuzes hebben gemaakt die een hoge klantwaardering en aantoonbare verbetering van klanttevredenheid hebben opgeleverd. Een win-win situatie die hun manier van aanpak in de klantgerichtheidsstrategie illustreert.

Schrijf je snel in voor deze Ronde Tafel Online en discussieer mee en breng je eigen afweging tussen kostenbesparing en klantbeleving in.

Meer over hollandsnieuwe
Vodafone-dochter hollandsnieuwe is actief in een zeer competitieve en dynamische markt. Ondanks de toppositie in NPS-benchmarks heeft hollandsnieuwe de uitdaging om klanten steeds weer relevant te bedienen. De Customer Journey is daarvoor als uitgangspunt genomen. Hoe helpt het Customer Journey-project bij de verandering binnen hollandsnieuwe? Hoe worden de diverse disciplines hierin meegenomen? Hoe is de klant de inspiratiebron voor nieuwe initiatieven en wat betekent dit voor de medewerkers op de vloer?

Sprekers

sarah 238.jpgSarah Baart | Manager Customer Experience and Processes & Customer Care | hollandsnieuwe
Sarah is eindverantwoordelijk voor de Customer Experience bij hollandsnieuwe en als zodanig één van de drijvende krachten achter het Customer Journey programma. Door jarenlange ervaring als Service en Customer experience professional weet zij als geen ander welke rol klantbeleving speelt bij het boeken van duurzame resultaten.

Kees.jpegKees Kerkvliet | Managing Director | TOTE-M & Lecturer Business School Beeckestijn
Kees is Managing Director bij TOTE-M en richt zich dagelijks op het optimaliseren van klantinteracties en klantbeleving. Gedreven door de missie: het creëren, faciliteren en borgen van Waardevolle Ontmoetingen,springt hij iedere morgen weer met enthousiasme uit zijn bed om zijn klanten op Persoonlijke, Memorabele en Duurzame manier van dienst te zijn.

Het topic 'CX Business Case' loopt als een rode draad door de PvKO programmering heen. In het voorjaar trapten we af met een Inspiratiesessie met bijdragen van Beeckestijn, VodafoneZiggo, ABN AMRO en PebEx. (Zie HIER een terugblik). Gevolgd door een Ronde Tafel waarin dieper werd ingegaan op de CX Business Case van TUI. (Lees HIER terug). Op 8 december volgt een Inspiratiesessie over CX-Performance Management.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 hn.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 95,00

De online toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 95,- (excl. BTW) voor het event. 

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 24 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Deel met anderen