Logo

Sprekers bij Inspiratiesessie Online: Customer Insights en Metrics

Inspiratiesessie Online: Customer Insights en Metrics

Over de sprekers

  1. Frans Bernard van Riel

    Frans Bernard van Riel

    Met een achtergrond in klassieke muziek en organisatiewetenschappen heeft Frans Bernard het zijn specialiteit gemaakt om publiek en musici bij elkaar te brengen, met een focus op data en muzikale inhoud. Na functies bij onder meer Muziekgebouw Eindhoven en Festival Oude Muziek Utrecht werkt hij sinds 2010 bij Muziekgebouw aan ’t IJ in Amsterdam als marketeer en lid van de programmeringsredactie.
  2. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  3. Marieke Koningen

    Marieke Koningen

    Marieke is als senior consultant werken bij Consultants in Quantitative Methods (CQM). Na jarenlang werkzaam geweest te zijn in marketing research aan bureau en klantzijde (Dorel, fabrikant van Maxi-Cosi en Quinny) heeft ze de uitdaging aangenomen om de verbinding te zoeken tussen Data Science en Marketing. Samen met haar collega’s heeft ze Customer Stories ontwikkeld. Customer Stories helpt klanten om verhalen te vinden in grote hoeveelheden gestructureerde en ongestructureerde tekstuele data.
  4. Nienke van der Sangen

    Nienke van der Sangen

    De zevenentwintigjarige Nienke van der Sangen heeft een achtergrond in Business & Languages en ervaring in de technische branche. Sinds twee jaar werkt ze als commercieel binnendienst medewerkster bij Signify. Doordat zij in deze rol in nauw contact staat met de klant weet Nienke als geen ander hoe belangrijk klanttevredenheid is. Customer first is dan ook niet voor niets een van de pijlers van Signify.
  5. Ruud van der Kallen

    Ruud van der Kallen

    Ruud heeft 15 jaar ervaring in Operations Management bij verschillende grote techbedrijven. Continue procesverbeteringen heeft hij op verschillende disciplines nagestreefd. Sinds 2 jaar is hij verantwoordelijk voor de Quote en Customer Support afdeling van Signify Nederland. Waar hij samen met zijn collega’s op zoek is naar verbeteringen in de klantervaring door middel van Lean Management. De “close the loop” is de key tot het succesvol implementeren van transactionele NPS bij Signify.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212 mei.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. 

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste (online) bezoek aan een event kosteloos.