Sitemap

Sprekers bij Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

okt
7
Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)
okt
28
Inspiratiesessie: Purpose als startpunt voor betekenisvol veranderen
nov
25
Inspiratiesessie: Medewerkers en klant engagement in een wereld op gepaste afstand. Hoe zorg je voor oprechte verbinding?

Bekijk alle events

Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Waardemanagement in de voedingsketen (B2B)

Over de sprekers

  1. Christian Oudijk

    Christian Oudijk

    Christian is al ruim 6 jaar Commercieel Directeur bij cateraar VERMAAT en heeft zo'n ruim 16 jaar ervaring in de Foodservice sector. Zijn achtergrond is bij bedrijven als Unilever Food Solutions, Heinz en Ben & Jerry's.
  2. Eric Habraken

    Eric Habraken

    Eric is Manager Foodservice & Foodretail De Verspillingsfabriek. Hij is vanaf de start van De Verspillingsfabriek commercieel eindverantwoordelijk. Ruim elf jaar geleden koos hij voor Hutten als allereerste werkgever. Voor Hutten heb ik de business unit Food Service en Food Retail opgericht. Daar is door de jaren heen veel new business uit ontstaan, waaronder een Foodcare-tak en een eigen huislabel (De Guijt). Momenteel is Food Service & Food Retail gericht op assortiment- en merkontwikkeling binnen Hutten en daarnaast op het creëren van partnerships in sociaal ondernemerschap. Zo hebben we een zorgbakkerij waar we dagelijks met dove en slechthorende bakkers zoete en hartige producten maken en is drie 3 jaar geleden De Verspillingsfabriek opgericht. Daarmee waren we in eerste instantie gericht op het leveren van soepen en sauzen naar out-of-homekanalen. Afgelopen jaar hebben we hier met de lang houdbare propositie ook een retailpropositie aan toegevoegd. We gaan er met onze partners voor om nog meer impact in de strijd tegen verspilling van food en talent te maken. De Verspillingsfabriek focust zich daarmee op het assortiment van soepen, sauzen en stoven.
  3. Hanna Polman

    Hanna Polman

    Hanna is Customer Solutions Manager bij Sligro. Hanna heeft jarenlang gewerkt in functies waarin zij eindverantwoordelijk was voor marketing en innovatie bij Unilever en Coca Cola zowel lokaal Nederland als in Europa. Haar purpose is “to use her energy and female willpower to unlock personal & team growth in order to accelerate business together”.
  4. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  5. Marco Geertsen

    Marco Geertsen

    Marco heeft samen met zijn broer Matty Geertsen, Customore Consulting opgericht. Vanuit de volle overtuiging en ervaring, dat de focus op klantgerichtheid de meest succesvolle bedrijven oplevert, wat betreft omzet en winstgevendheid. Dat het realiseren van een hoge NPS score niet alleen meer het domein van de account- en marketingmanager is. Een unieke Customer Experience wordt immers door het hele bedrijf geleverd. Vanuit zijn expertise (Lean, Agile/Scrum) als bedrijfskundige in het optimaliseren van integrale processen, weet hij wat er voor nodig is, om de processen, organisaties en mensen zo te veranderen dat de customer journey sterk verbeterd en hoe de klant een bijzondere Customer Experience kan ervaren.
  6. Matty Geertsen

    Matty Geertsen

    Matty heeft samen met zijn broer Marco Geertsen, Customore Consulting opgericht. Vanuit de ervaring dat klantgerichtheid niet altijd de juiste focus krijgt. De potentie ervan wordt niet ten volle benut. Uitgaande van de stelling; “Aandeelhouderswaarde is een resultante van klantwaarde”, weet hij op bezielende wijze zijn klanten in beweging te brengen. Hij doet dat met veelzeggende ervaringsverhalen, oprechte en kritische betrokkenheid, humor, enthousiasme en passie. Denk aan Customer Experience programma’s, de Customer Journey en Customer Obsession en Excellence programma’s.

Aanmelden

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 juni.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen