Sitemap

Sprekers bij Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

mei
13
Online Inspiratiesessie De CX Business Case: over waarde …
jun
3
Workshop voor young professionals | Innoveren … hoe doe je dat dan?

Bekijk alle events

Als dienstverlener moet je steeds klantgerichter zijn. En dit is niet makkelijk. Niet alles wat je doet werkt of is succesvol. Op de bijeenkomsten van PvKO hoor je echte verhalen. Over wat wel voor een klantgerichter bedrijf heeft gezorgd én wat ook niet. Geen theoretische colleges, maar inspiratie. Voor mij heel waardevol.
- Bastiaan Hilferink, Customer Journey Expert, Aegon
Dit is nu eens een netwerkorganisatie waar je wat aan hebt! Welkom! is trots deel te mogen uitmaken van de werkgroepen van PvKO en zo bij te dragen aan sessies met verdiepende kennis op ons geliefde vakgebied gastvrijheid. Innoverende inzichten, valkuilen, learning curves, het komt allemaal aan bod. Alle sprekers en deelnemers hebben een specialisme dat ze combineren met bezoekbeleving en delen dit met bevlogenheid. Dat is prettig bijeenzijn, elke maand weer.
- Ursula Buiteman, Business Developer Hospitality, Welkom!
PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers

Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

Over de sprekers

  1. Daan Noordeloos

    Daan Noordeloos

    Klantfundamentalist is de beste omschrijving die Daan kan geven als het gaat om zijn werk. Al meer dan 17 jaar werkt hij in verschillende functies waarbij klantgericht werken de rode draad vormt in zijn carrière. Op dit moment ondersteund Daan als ondernemer verschillende organisaties met het ontwikkelen van een evidence based mindset om complexe problemen op te lossen en hun klantdoelen te realiseren. Daan is sinds januari 2020 ook voorzitter van PvKO.
  2. Henk de Torbal

    Henk de Torbal

    Henk de Torbal werkt 9 jaar bij de Consumentenbond. Hij is een klantcontact professional met meer dan 20 jaar ervaring. Henk heeft diverse managementposities bekleed bij o.a. Ben, T-Mobile en Ziggo. Bij de Consumentenbond heeft hij zijn managementfunctie inmiddels losgelaten. De Consumentenbond kent namelijk geen hiërarchie van mensen meer. In plaats daarvan wordt er gewerkt vanuit zelforganiserende rollen. Zo heeft Henk meerdere rollen, zoals Routebepaler van het gilde Klantwaarde, Kernwaardenversterker en Way of Working promotor.
  3. Joris van Dijk

    Joris van Dijk

    Joris van Dijk (45) is sinds september 2010 Algemeen Directeur van Madurodam. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de product- en merktransformatie van een van de sterkste merken in de Nederlandse dagattractiemarkt. Voordat hij bij Madurodam in dienst trad, werkte hij in verschillende commerciële rollen, waaronder die van Commercieel Directeur, bij de Nederlandse Staatsloterij. Van Dijk studeerde rechten aan de Universiteit Utrecht.
  4. Karoline Wiegerink

    Karoline Wiegerink

    Directeur bij PvKO | Gastvrijheid, de kracht van het persoonlijk contact zijn mijn inspiratiebronnen en vertrekpunten. Deze waarden neemt ze mee in haar rollen van directeur, inspirator, onderzoeker, adviseur, sparringpartner en collega!
  5. Maud Martens

    Maud Martens

    Maud Martens is Chief Operations Officer (COO) bij ABN AMRO Verzekeringen, de joint-venture van Nationale Nederlanden en ABN AMRO. Martens deed ruime ervaring op in de financiële sector. Ze begon haar loopbaan in 1996 bij ING en werkte vervolgens bij diverse bedrijfsonderdelen van ING. Daarna was zij eindverantwoordelijk voor het Contact Center & Operations van OHRA en was zij Manager Leven Particulier bij Delta Lloyd.
  6. Niels Kamper

    Niels Kamper

    Niels Kamper (36) werkt ruim zes jaar voor de Consumentenbond. Binnen de Consumentenbond vervult Niels diverse rollen gericht op het verandertraject van de Consumentenbond naar zelforganisatie op basis van holacratische principes. Verder is hij als Routebepaler verantwoordelijk voor de Consumentenbond Academy.

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 def def maart.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Neem een relatie mee 
Nodig een relatie uit voor de PvKO bijeenkomst. Het eerste bezoek is een vrijblijvende kennismaking.  

Deel met anderen