Sitemap

Over Inspiratiesessie Digital Engagement | Digitaal Klantondernemen

jan
28
Inspiratiesessie Digital Engagement | Digitaal Klantondernemen
feb
12
Inspiratiesessie Human first | High touch
mrt
12
Inspiratiesessie Klantgerichte Bruggenbouwers

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Duurzame energie voor iedereen, overal en altijd. De klant staat hierin centraal, want alleen samen met onze klanten kunnen we de wereld steeds een stukje mooier maken. Het lidmaatschap bij PvKO biedt ons de unieke mogelijkheid om deze klantgerichtheid continue te blijven verbeteren. Dit komt enerzijds door de goede kwaliteit van de bijeenkomsten, en anderzijds door de open en betrokken PvKO leden. Die combinatie zorgt voor een unieke dynamiek die ons telkens verrast, stimuleert en de tools biedt om verder te ontwikkelen in onze klantgerichtheid.
- Jan-Hein Pierik, Head of Customer Care, Vandebron
Meer leden over PvKO

Inspiratiesessie Digital Engagement | Digitaal Klantondernemen

Als klantgerichtheidsprofessional ben je verantwoordelijk voor een excellente klantbeleving door digital engagement, de gepersonaliseerde klantreis, een op maat gesneden aanbod, een customized website, enzovoort. Voor de realisatie van verdergaande digitalisering, procesverbetering en focus is Artificial Intelligence het magische begrip geworden.

Vrijwel iedere organisatie heeft dan ook al met AI geëxperimenteerd of heeft zich door de veelbelovende mogelijkheden laten inspireren. Vrijwel zonder uitzondering is men enthousiast, maar hoe verder? Hoe kom je van succesvolle experimenten met proof of concepts op kleine schaal naar werkende toepassingen die geïntegreerd zijn in het primaire proces? Daar begint het pas echt. 

AI echt onderdeel laten worden van de dienstverlening aan je klant, door de hele klantreis heen is spannend en we kennen weinig succesvoorbeelden buiten de startups voor wie AI gebaseerde services gemeengoed lijken te zijn. Wat kunnen we leren van deze bedrijven in de integratie van AI in het klantbedieningsproces? En wat kunnen we leren van de punten waar corporates met legacy systemen en een meer traditionele organisatiestructuur tegenaan lopen? 

Kortom: hoe krijg je de belofte van AI werkend? En welke stappen heb je dan te nemen? 

Op dinsdagmiddag 28 januari is PvKO te gast bij VGZ, waar we een kijkje in de keuken krijgen van hoe zij van AI-prototypes tot de volgende stappen komen. We krijgen verder alles te weten hoe Postillion Hotels een virtuele boekingsassistent in het leven heeft geroepen: de ‘bumpy road’ van idee tot implementatie. De middag staat onder leiding van Frank Ardesch. Hij kent twee zijden van de medaille: AI binnen een grote organisatie als NS en binnen de deelvervoer-startup Hely.  

Sprekers

Niels.jpgNiels van Gorp, gastheer en ‘mede-aanstichter’ van deze sessie
Bij VGZ experimenteren we al zo’n 2,5 jaar met machine learning (ML) en AI technieken; of het nu gaat om het beter schatten van retentie (churn), het detecteren van fraude, voorspellen van zorgkosten, opsporen van Good Practices in de zorg of het dynamisch aanpassen van de website content: op allerlei plekken in het bedrijf zijn al Proof of Concepts uitgevoerd. Maar als de pilot succesvol verliep, was een succesvolle implementatie vaak ook afhankelijk van het innovatieteam of van een groepje data scientists. Inmiddels is het gelukt om een Machine Learning model naar productie te brengen en zetten we stappen om een patroon neer te leggen waarbinnen succesvolle modellen kunnen worden opgeschaald en in productie genomen. Daar blijven overigens nog steeds uitdagingen in.

Graag:

  • Delen we welke stappen we hebben genomen richting het in het proces integreren van AI/ML toepassingen
  • Waar we tegenaan lopen
  • Gaan we met alle aanwezige kennis in de zaal de dialoog aan over hoe de volgens stap in het gereed maken van de organisatie voor AI/ML in productie (volgende niveau van volwassenheid) eruit zou moeten zien.

ginjaar2017 (2).jpgErik-Jan Ginjaar | Algemeen Directeur | Postillion Hotels
Over de stappen bij de succesvolle implementatie van Michiel, de digitale boekingsmedewerker. Hoe tot deze keuze gekomen, hoe van prototype naar werkend systeem en implementatie … wat kom je tegen? Welke hobbels hoe te overwinnen 

Frank.jpegFrank Ardesch | Head | Hely
Middagvoorzitter met ervaring met innovatie als Entrepreneur en als Intrapreneur .. een ideaal persoon om overeenkomsten en juist tegenstellingen te adresseren en hierdoor de learnings voor deelnemers tastbaar te maken.

Register

U kunt zich nog aanmelden. Komt u ook?

Ja, ik wil mezelf aanmelden

400 x 212.jpg

Prices

Ticket type Price
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Share with others