Ronde Tafel: De volgende stap in klantgedrevenheid
Vanuit relevantie en met enthousiasme een fase verder komen in de klantgedrevenheid volwassenheid! Dat is waar het volgens Arjen van Ulden, expertise manager CX bij Blauw, om gaat en dit past ook helemaal bij de missie van PvKO: Nederland nog klantgerichter maken. In welke fase van volwassenheid zit jouw organisatie en hoe scoor je ten opzichte van jouw sector? We dagen je graag uit een stap verder te komen aan de hand van de inzichten uit de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2019, diverse best practices én de CX Challenge!
PvKO is partner van de Nationale Klantgedrevenheidsmonitor. Lees er hier meer over.
Geïnteresseerd om kennis te delen, te discussiëren en mee te doen met de CX Challenge? Hartelijk welkom! De toegang tot de Ronde Tafel is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.
Wees er wel snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!