Sitemap

Over Inspiratiesessie Mens en Robot

nov
13
Inspiratiesessie Data meets Hospitality: Hoe met data optimale gastvrijheid te realiseren?
dec
9
Afsluiting van het jaar met een visionair

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Duurzame energie voor iedereen, overal en altijd. De klant staat hierin centraal, want alleen samen met onze klanten kunnen we de wereld steeds een stukje mooier maken. Het lidmaatschap bij PvKO biedt ons de unieke mogelijkheid om deze klantgerichtheid continue te blijven verbeteren. Dit komt enerzijds door de goede kwaliteit van de bijeenkomsten, en anderzijds door de open en betrokken PvKO leden. Die combinatie zorgt voor een unieke dynamiek die ons telkens verrast, stimuleert en de tools biedt om verder te ontwikkelen in onze klantgerichtheid.
- Jan-Hein Pierik, Head of Customer Care, Vandebron
Meer leden over PvKO

Inspiratiesessie Mens en Robot

De snelheid, schaalbaarheid en kwaliteit van kunstmatig intelligente systemen neemt zienderogen toe. Wat vier jaar geleden ondenkbaar leek, is inmiddels realiteit. En het liefst zien we hierin een gezonde synergie tussen mens en machine: dat de machine alles voor ons doet wat wij niet kunnen en dat het een huwelijk is waarvan wij enkel en alleen de zoete vruchten plukken. Maar inmiddels weten we wel beter! Technologie openbaart af en toe ook haar donkere kant en daar ondervinden wij als individu en als collectief met enige regelmaat grote hinder van.  

De Inspiratiesessie ‘Mens en Robot’ gaat over de gespannen verhouding tussen de enorme kwalitatieve groeispurt in kunstmatig intelligente systemen en de menselijke vaardigheden die zij in rap tempo vervangen.  

Vaardigheden die wij tot dusver beschouwden als enkel en alleen menselijk en die nu worden overgenomen door steeds slimmere computers. De enorme hoeveelheden data die wij via internet, sociale media en smartphone hebben gedeeld met technologiebedrijven, geven hen inzicht in ons gedrag, wensen, ideeën en overtuigingen. Dit zorgt ervoor dat alle kaarten op tafel liggen voor een steeds grotere dominantie van technologie in ons leven. Het biedt ons enorme voordelen, maar de nadelen worden ook steeds duidelijker zichtbaar.

Keynote spreker en trendwatcher Jarno Duursma neemt ons mee in zijn zoektocht naar de ideale combinatie tussen mens en machine en laat ons ook nadenken over etische vragen die dit met zich meebrengtWe zouden namelijk niet willen dat wat wij vandaag uitbesteden aan slimme machines, overmorgen bijzonder waardevol en onvervangbaar blijkt te zijn.

Geert-Jan de Koning zal vervolgens de visie van onze gastheer IBM op de ideale relatie tussen mens en robot met ons delen onder het motto  ‘Where business embraces digital intelligence’. Hoe grijpt de robot in op klantinteractie, business, werkgelegenheid en samenleving?

De avond eindigt in een tweegesprek waarin beide sprekers vragen van de zaal beantwoorden en op elkaars visie reflecteren!

Schrijf je snel in voor deze bijzondere Inspiratiesessie. 

SPREKERS

Jarno Duursma
Jarno is trendwatcher, futurist en TEDx spreker. Hij is auteur van vier boeken over digitale technologie, onder andere over kunstmatige intelligentie en Blockchain. Jarno is vaak te zien en horen in de landelijke media en schrijft opinie artikelen voor onder andere FD, NRC en Volkskrant. Jarno is alumnus van Singularity University in Silicon Valley, en hij maakt ook TechTrips naar China om daar de digitale wereld te verkennen. Jarno is eigenaar van Studio Overmorgen en was jarenlang organisator van TechEvent SMC050, wat hij destijds zelf heeft opgericht. Jarno is een veelgevraagd spreker met hoge beoordelingen. Op inspirerende, heldere en energieke wijze schetst hij het landschap van digitale trends. Hij neemt je mee in de steeds versnellende digitale wereld, kijkt met je naar de toekomst, benoemt de kansen en bedreigingen en inspireert tot nieuwe ideeën. Zijn enthousiasme werkt aanstekelijk en heeft inmiddels duizenden mensen een verfrissende blik gegeven op de toekomst. Jarno is bevlogen en brengt een krachtige boodschap met overtuiging, zonder de realiteit en het menselijk aspect uit het oog te verliezen.

Geert-Jan de Koning | Enterprise Business Unit Technical Leader / Architect Manager | IBM NL
In de huidige businesswereld is er vandaag de dag geen onderwerp zo vaak onderdeel van gesprek als AI en robots. AI heeft een sterke impact op de business, business omgeving en onze samenleving dus is het essentieel dat professionals zich bewust zijn van het potentieel, technische uitdagingen en de discussies die AI met zich meebrengt. Deze presentatie behandelt de implicaties van AI op klantinteractie, de business op zich en de business transformatie naast de manier waarop ook werkgelegenheid zal veranderen. Geert-Jan zal AI en robots vanachter de schermen en hun toepassing laten zien door middel van enkele actuele voorbeelden, een paar hands on demonstraties en zal ook handvatten geven om een goede start te maken met het toepassen van deze nieuwe mogelijkheden

Deze Inspiratiesessie wordt mede mogelijk door:

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen