Sitemap

Over Ronde Tafel: Een klantgerichte Digitale Identiteit?

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
mei
9
Inspiratiesessie De psychologie van klantgericht ondernemen
mei
23
Ronde Tafel: Een klantgerichte Digitale Identiteit?

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Ronde Tafel: Een klantgerichte Digitale Identiteit?

NOS: Nederlanders hebben de meeste privacy zorgen over het ‘kopietje paspoort’; RTL Nieuws: Dagelijks 150 mensen slachtoffer van identiteitsfraude; Rambam: kijkers stom verbaasd hoe makkelijk ID Fraude is; NRC: ING betaalt recordboete van 775 miljoen voor een witwas affaire omdat ze niet wisten wie hun klanten waren…. Een greep uit de berichtgeving van de afgelopen weken waarbij identiteit een sleutelrol speelt.

Digital first! Elk jaar weer worden er meer goederen online gekocht, online contracten afgesloten en bankrekeningen geopend. Alleen het verifiëren van de identiteit van de betrokken partijen is vaak nog een papieren proces, met kopietjes van paspoorten die ‘live’ aan een balie moeten worden getoond. Het is tijd voor een klantgerichte oplossing die online een seamless ervaring biedt en waarbij fraude vrijwel onmogelijk wordt. Ontwikkelingen in zowel wetgeving (eIDAS) en techniek (Biometrics, NFID chips, image recognition) maken dit mogelijk. Hoe ver zit jouw organisatie hierin?

En: Is het niet tijd een stap verder te gaan? Je klant zich niet bij elke transactie laten identificeren maar bouwen aan een systeem waar de klant echt centraal staat? Een digitale identiteit waarbij een door de overheid gecontroleerde en geaccrediteerde (PKIO, eIDAS) trust provider je eenmalig identificeert… en waar de consument vervolgens bij alle aangesloten partijen in secondes kan onboarden, contracten ondertekenen en GDPR proof gegevens uitwisselen. Droom jij ook van zo een oplossing?

Technisch en juridisch is zo’n oplossing al mogelijk maar vooralsnog zitten we met een kip / ei dilemma. Je hebt weinig aan een digitale identiteit wanneer er slechts een handvol bedrijven aangesloten zijn bij deze trust provider. Een bedrijf zal niet zo snel investeren in de koppeling met een trust provider indien die nog weinig digitale identiteiten bezit.  PVKO houdt een Ronde Tafel om te kijken wat we moeten doen om gezamenlijk deze paradox te doorbreken.

Herkenbaar?

  • Lig jij ook wakker van met het besef dat je eigenlijk niet goed weet wie je klanten zijn? Welk fraude risico je loopt of erger: dat je onderdeel bent van een criminele of terroristische organisatie zonder dat je daar grip op hebt?
  • Wil je het onboarden van klanten ook zo makkelijk mogelijk maken, en tegelijkertijd hierbij zoveel mogelijk risico’s wil uitsluiten. Wat nu als we deze met elkaar kunnen verenigen? Ben jij de persoon die dit voor jouw bedrijf kan regelen?
  • Ben jij op zoek naar een manier om vertrouwd zaken te kunnen doen met klanten in een omnichannel omgeving? Hoe je identificatie en autorisatie makkelijk en betrouwbaar kan maken over de telefoon, smart speakers of via open messaging platforms?
  • Wil je helpen bouwen aan een ecosysteem waarbij identificatie, authenticatie en ondertekenen een kwestie is van het invullen van een pincode voor de klant?

Zeg je ja op een van deze bovenstaande vragen, dan hoor je thuis aan deze Ronde Tafel over het klantgericht managen van de digitale identiteit op donderdag 23 mei van 14:00 – 17:00 uur. We zijn te gast bij Aegon in Den Haag. De toegang tot de Ronde Tafel is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Gastheer is Alexander van den Wall Bake, Innovation Manager Business Automation.Hij is moderator en presentator, enthousiast over dit thema, nieuwsgierig hoe jij erin zit, gedreven om er in gezamenlijkheid een aantal stappen te zetten. 

Wees er wel snel bij, want er zijn maar 15 plekken beschikbaar!

Aanmelden

Geen publieke kaarten beschikbaar. Mogelijk zijn er nog kaarten beschikbaar als u bent ingelogd.

Ja, ik wil inloggen

400 x 212.jpg

Prijzen

De toegang is alleen voor opdrachtgevers aangesloten bij PvKO.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kan je een vervanger regelen.

Deel met anderen