Sitemap

Over Inspiratiesessie Futureproof Klantfeedback

 PvKO Online Magazine

jan
1
PvKO Online Magazine - Een vlucht door de events van 2018
sep
12
Inspiratiesessie Customer Journey gemaakt, en dan?!
sep
24
Ronde Tafel: Bot First voor elk bedrijf

Bekijk alle events

PvkO biedt de RET een perfect platform om bij te blijven met de laatste ontwikkelingen op gebied van innovatie en klantgerichtheid. Daarnaast zijn de praktijkervaringen die worden gedeeld een goede leerschool en zijn er voldoende partners om ook over de eigen uitdagingen met elkaar in gesprek te gaan. Inspirerend, leerzaam, leuk!
- Lesly Broekaart, Innovation Lead, RET
Meer leden over PvKO
De missie van Coníche is om Nederland meer klantgedreven te maken. Met het Platform voor Klantgericht Ondernemen dat zich richt op klantgerichte ondernemers hebben we een ‘soulmate’ gevonden. De roots van Coníche komen met name uit het niet-fysieke klantcontact (call,mail, chat), maar we zien dat klantcontact steeds meer een strategische plek binnen de organisatie krijgt. Met de wens van organisaties om via alle contactkanalen een eenduidig beeld naar de klant uitstralen wordt een brede multidisciplinaire bedrijfskundige benadering steeds belangrijker. PvKO biedt hierin voor ons hoogwaardige inspiratiesessies waarin we op scherp gesteld worden en leren met welke issues andere organisaties bezig zijn. Ook vinden wij bij PvKO een professioneel netwerk dat klantgericht wil zijn of daartoe ontwikkelen en ontwikkeling start met uitwisseling van kennis en ervaring.
- Baukje Korsten, Salesmanager, Coníche
Meer leden over PvKO
L’eau is een reclamebureau voor gedragsbeïnvloeding. PvKO inspireert ons iedere maand met onderwerpen die soms te maken met onze dagelijks praktijk maar juist ook met onderwerpen die we niet vaak tegenkomen. PvKO zorgt ervoor dat wij buiten onze eigen “bubbel” leren over nieuwe methodes. En we zien veel toepassingen uit de praktijk die leerzaam zijn voor ons en voor onze klanten. Bovenal ontmoet je er mensen die allemaal op hun eigen gebied bezig zijn met “klantgerichtheid”. Dat schept direct een band….dat merk je tijdens iedere activiteit.
- Arend Jan Boss, Managing Partner, l’eau
Meer leden over PvKO
Onestone bouwt klantgerichte organisaties. PvKO is voor ons een zeer geschikte platform om vinger aan de pols te houden over de evoluerende context en noden van organisaties. In het domein klantenstrategie doen nog heel wat dogma’s de ronde. Door uit te wisselen met PvKO leden krijg je een beter zicht op wat wel en niet werkt. Wil je voelbaar resultaat boeken? Breng focus, hanteer een bewezen methodologie en verwerf wetenschappelijk onderbouwde kennis over hoe je klantenperceptie en -gedrag beïnvloedt. Dat zijn precies de aspecten die PvKO belicht.
- Stéphanie ’t Felt, Customer strategy expert, Onestone
Meer leden over PvKO
Wat voor gemeenten interessant is zijn onderwerpen over nieuwe technologieën en mogelijkheden. Zoals inderdaad Blockchain waarvoor we zelf spreker waren, big data (hoe zet je dit in) en machine learning. Wij kunnen leren van wat andere bedrijven op dat gebied als ervaring hebben en wij kunnen onze ervaring zoals bijvoorbeeld op het gebied van Blockchain delen. Het liefst de diepte in , in kleine settings zoals een Ronde Tafel. Maar ook onderwerpen als branding, nieuwe samenwerkingsverbanden met private en publieke partijen lijken ons interessant.
- Pieter in't Hout, Informatiemanager bij de Gemeente Utrecht
Meer leden over PvKO
PvKO lidmaatschap betekent voor mij en mijn organisatie, op een snelle en efficiënte manier op de hoogte blijven van wat klantgericht ondernemen te bieden heeft. Nederland staat voor op België en door deel te nemen aan het platform van PvKO kunnen wij deze achterstand wegwerken. De discussies die gevoerd worden geven waardevolle, realistische tips en trics waarmee wij impact genereren op zowel klanten, medewerkers, kennis maar ook op ROI
- Patrick De Bruyn, Coach Customer Connection - Customer Connection, Securex
Meer leden over PvKO
Ook bij ABN AMRO hebben we de klant natuurlijk centraal staan. Omdat de ontwikkelingen op dit gebied elkaar snel opvolgen is PvKO bij uitstek hét platform om kennis op te doen & uit te wisselen en daarnaast te sparren met experts die hier ook dagelijks mee bezig zijn.
- Fons Langedijk, Senior Channel Manager, ABN AMRO
Meer leden over PvKO
Lidmaatschap van PvKO is voor Natural Mood Makers zinvol om meerdere redenen. In de eerste plaats is PvKO hèt platform voor het opdoen van noviteiten en verdiepende inzichten voor klantgerichte ondernemers. Door interessante sprekers worden wij op de meest prachtige locaties in Nederland (en soms ook België) bijgepraat over alles wat te maken heeft met klantgericht ondernemen. Tijdens deze sessies staat het ‘van elkaar leren’ bovendien hoog in het vaandel. In de tweede plaats is PvKO ook een krachtige netwerkorganisatie omdat de deelnemers vanuit veel verschillende bedrijven komen. Naast het met elkaar sparren over de thema’s die aan bod komen is er voldoende ruimte om tijdens netwerkmomenten met elkaars bedrijven kennis te maken. Hierdoor draagt PvKO bij aan het succes van ons bedrijf.
- Arthur Stuivenberg, Eigenaar, Natural Mood Makers
Meer leden over PvKO
Duurzame energie voor iedereen, overal en altijd. De klant staat hierin centraal, want alleen samen met onze klanten kunnen we de wereld steeds een stukje mooier maken. Het lidmaatschap bij PvKO biedt ons de unieke mogelijkheid om deze klantgerichtheid continue te blijven verbeteren. Dit komt enerzijds door de goede kwaliteit van de bijeenkomsten, en anderzijds door de open en betrokken PvKO leden. Die combinatie zorgt voor een unieke dynamiek die ons telkens verrast, stimuleert en de tools biedt om verder te ontwikkelen in onze klantgerichtheid.
- Jan-Hein Pierik, Head of Customer Care, Vandebron
Meer leden over PvKO

Geïnformeerd blijven over PvKO?

Draagt jouw organisatie bij aan een klantgerichter Nederland? Dan is PvKO wellicht wel interessant voor jou of jouw bedrijf. Meld je aan voor onze nieuwsbrief om kennis te maken met PvKO of bezoek een event. Maak daarvoor eerst een account ...

Lees verder of reageer

Kom kennismaken

Een van de voordelen die je geniet met een bedrijfslidmaatschap of een ZZP lidmaatschap is dat de events gratis zijn. Heeft jouw bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is een eerste bezoek aan een Inspiratiesessie gratis. Bekijk onze ...

Lees verder of reageer

Inspiratiesessie Futureproof Klantfeedback

Hoe verzamel je effectief feedback in de klantreis die steeds meer multichannel wordt? In de wetenschap dat consumenten dagelijks overstelpt worden met mails en enquête moe worden? Hoe haal je voldoende respons? Welke nieuwe manieren zijn er om feedback te verzamelen? Hoe ga je het beste om met reviews en social?

Welke inzichten heb je echt nodig om klantgerichter te ondernemen … NPS, CES, …? Wat meet je continu en wat periodiek? Meet je in de beleving of juist de herinnering? Of krijgen we in de toekomst inzicht in de echte klantbeleving zonder het de klant te vragen?

En tenslotte: Hoe integreer je verschillende bronnen tot relevante stuurinformatie en een 360 klantbeeld? Hoe zorg je ervoor dat feedback leidt tot een continu leer- en verbeterproces .. closed feedback loops?

In de Inspiratiesessie ‘Futureproof Klantfeedback’ staan deze vragen centraal. Benieuwd naar de state of the art van klantfeedback en welke ontwikkelingen en methoden en technieken feedback specialist Feeddex ziet? Naar de keuzes van Unigarant, Transavia en VodafoneZiggo? 

SPREKERS

Sieta Brunsting | Marktonderzoeker | Unigarant
Sieta heeft aan de wieg gestaan van de closed loop klantfeedbackmeting binnen Unigarant. Na de start met het meten van klanttevredenheid bij Schade is dit uitgebreid naar meerdere contactmomenten in de klantreis. Unigarant meet NPS en CES maar nóg belangrijker vinden zij de open klantfeedback. Sieta laat ons zien hoe deze manier van meten tot een hogere klanttevredenheid leidt.

Astrid Senders | Customer Journey Specialist | Transavia
Iedereen bij Transavia heeft in meer of mindere mate invloed op de passagiersbeleving, maar is zich daar niet altijd even bewust van of weet niet goed hoe op CX te sturen. Astrid neemt jullie mee in de reis naar een klantgerichter Transavia met behulp van data. Zij gaat o.a. laten zien hoe Customer Service al stuurt op Webcare, Call en E-mail door middel van de NPS, CES en CSAT. En wat de plannen zijn voor de integratie van alle data waarmee de organisatie impact wil maken.

Iris de Wilde | Customer Experience Manager B2B | VodafoneZiggo
Aan de hand van het strategische raamwerk van VodafoneZiggo vertellen Iris en Nicole hoe de klant (steeds meer) centraal staat binnen de vierstrategische pijlers van VodafoneZiggo. Maar ook welke uitdagingen er zijn in een grote, complexe commerciële organisatie om ‘the voice of the customer’ steeds in het vizier te houden en om de customer experience te verbeteren.

Nicole van den Heuvel | Customer Experience Manager | VodafoneZiggo
Nicole en Iris vertellen welke klantdata er nu en in de toekomst verzameld worden en veel belangrijker, hoe deze worden vertaald in keuzes rondom ‘people, processes & technology’. Ze geven  een kijkje in welke acties er de komende 2 jaar nog gepland staan.

Robert van Loon | Client Services Director | Feeddex
Robert trapt af en geeft kort een inkijkje in de state of the art van klantfeedback. Klantfeedback blijft volgens Robert dé driver voor een klantgerichte organisatie. Maar dan heb je wel systematisch inzicht nodig en hoe krijg je dat in de toekomst ? Krijg je nog voldoende respons op onderzoek? Blijft de NPS leading of wint de CES terrein? Blijven we vragenlijsten uitsturen of gaan we de data die we verzamelen tijdens de customer journey analyseren zonder vragen te stellen? Denk aan text en speech analytics. En niet onbelangrijk hoe realiseer je meer impact met de resultaten?

AVONDVOORZITTER

Ed Peelen | Bijzonder hoogleraar contentmarketing & oud voorzitter PvKO
Wat vinden wij als consument eigenlijk van alle feedback-verzoeken? Ed staat bekend om zijn kritische blik en intrigerende vragen. Hij zal de sprekers hier zeker mee uitdagen en ervoor zorgen dat de instant deelnemersfeedback goed over de Bühne komt. 

Deze Inspiratiesessie wordt mede mogelijke door:

 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

400 x 212.jpg

Prijzen

Ticket Prijs
Entree voor Niet-Leden € 195,00

De toegang voor Leden van PvKO is gratis, Niet-Leden betalen € 195,- (excl. BTW) voor het event.

Aanmeldingsvoorwaarden
Bij aanmelding ga je ermee akkoord dat je tot uiterlijk 48 uur voor aanvang van het event kosteloos kunt annuleren. Mocht je binnen 48 uur voor aanvang het event willen annuleren dan kun je een vervanger regelen.

Kosteloos kennismaken
Heeft je bedrijf niet eerder kennisgemaakt met PvKO? Dan is je eerste bezoek aan een event kosteloos. 

Deel met anderen